01-10-2021 -- Seizoen 2022 werd geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef25-09-2022 -- Bram DE MAN -- 230,1 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 25/09/2022 Piloot: BRAM DE MAN Zweefvliegtuig: OO-YBT Toestel type: G 102 STANDARD ASTIR III Klasse: CLUB Logger type: Flarm s/n: b53 Logger file: 2022-09-25-FLA-B53-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 01:07:50 Duurvlucht : 01:01:30 Vrije vlucht : 53.5 km Fasttrack : 28.0 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.717'N 5°12.854'E tijd: 13:14:29 UTC alti: 22 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.717'N 5°12.854'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 13:14:29 UTC alti: 22 m Landingspunt pos.: 51°20.299'N 4°30.163'E = 290° 52.6 km van vertrek tijd: 14:22:19 UTC alti: 6 m Afstand take-off tot landing: 52.6 Totale vluchtduur: 01:07:50 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 3 Start : 51°13.951'N 5°08.582'E @ 13:20:49 UTC, 1152 m punt 1: 51°23.854'N 4°45.050'E @ 14:02:51 UTC, 672 m Finish: 51°20.721'N 4°28.080'E @ 14:19:09 UTC, 313 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 32.9 km 304° @ 47.0 km/h been 2: 20.5 km 254° @ 75.6 km/h Afgelegde afstand: 53.5 km Duur: 00:58:20 Gemiddelde snelheid: 55.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 7.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 55.3 km Starthoogte: 1152.0 m Finishhoogte: 313.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 839 m Totale score afstand: 53.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°13.951'N 5°08.582'E = 320° 7.8 km van vertrek tijd: 13:20:49 UTC alti: 1152 m Finishpunt pos.: 51°20.299'N 4°30.163'E = 290° 52.8 km van vertrek tijd: 14:22:19 UTC alti: 6 m Grootste afstand in 2 uur: 56.0 km Beste snelheid in 2 uur: 28.0 km/h Hoogteverlies: 1146 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 153.0 km GELDIG vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E start: 51°20.683'N 4°30.150'E punt 1: 50°58.217'N 5°22.500'E 73.9 km 124° punt 2: 51°10.850'N 5°13.217'E 25.8 km 335° finish: 51°20.683'N 4°30.150'E 53.3 km 290° landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: @ 14:20:11 UTC, 238 m punt 1: niet gerond afbreekpunt: 51°19.749'N 4°30.378'E @ 14:21:31 UTC, 99 m : 1.2 km 52.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 1.2 km Duur van de proef: 00:01:20 Gemiddelde snelheid: 52.9 km/h Start hoogte: 238 m Hoogte passeren start: 238 m Hoogte aan break-punt: 99 m Hoogteverlies over proef: 139 m Totale score afstand: 1.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 13:20:49 UTC einde: 14:22:19 UTC duur: 01:01:30 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 588 m @ 13:33:05 UTC hoog punt: 1034 m @ 14:08:39 UTC hoogtewinst: 446 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:20:49 bearing 51.1° Tweede punt: 14:19:09 bearing 358.7° Totale hoek: -52.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 337 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||