10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-12-2023 -- Dennis HUYBRECKX -- 2087,8 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Green gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 03/12/2023 Piloot: DENNIS HUYBRECKX Zweefvliegtuig: V Toestel type: LS 8-S 15M Klasse: NKN Logger type: Naviter d.o.o. s/n: ccm Logger file: 2023-12-03-NAV-CCM-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:35:28 Duurvlucht : 05:31:19 Vrije vlucht : 492.1 km Fasttrack : 111.0 kmh Driehoek : 241.3 km Hoogtewinst : 1683.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek YNRM Narromine BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 32°12.582'S 148°13.987'E tijd: 01:33:59 UTC alti: 235 m Ontkoppelpunt pos.: 32°13.603'S 148°10.804'E = 249° 5.3 km van vertrek tijd: 01:37:29 UTC alti: 980 m Landingspunt pos.: 32°12.878'S 148°13.529'E = 233° 0.9 km van vertrek tijd: 07:09:27 UTC alti: 250 m Afstand take-off tot landing: 0.9 Totale vluchtduur: 05:35:28 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 0.6 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 32°16.367'S 148°21.410'E @ 01:57:31 UTC, 2187 m punt 1: 32°01.716'S 147°59.383'E @ 03:01:40 UTC, 1704 m punt 2: 33°23.819'S 147°46.667'E @ 04:26:58 UTC, 1578 m punt 3: 33°22.379'S 148°11.998'E @ 04:50:00 UTC, 1874 m punt 4: 31°55.474'S 147°50.263'E @ 06:29:39 UTC, 2182 m punt 5: 31°54.514'S 148°24.577'E @ 06:54:41 UTC, 1959 m Finish: 32°12.619'S 148°13.931'E @ 07:08:48 UTC, 249 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 44.0 km 308° @ 41.1 km/h been 2: 153.0 km 187° @ 107.7 km/h been 3: 39.4 km 86° @ 102.6 km/h been 4: 164.2 km 348° @ 98.9 km/h been 5: 54.1 km 88° @ 129.7 km/h been 6: 37.4 km 206° @ 159.1 km/h Afgelegde afstand: 492.1 km Duur: 05:11:17 Gemiddelde snelheid: 94.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 13.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.1 km Starthoogte: 980.0 m Finishhoogte: 249.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 731 m Totale score afstand: 492.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 33°04.708'S 148°06.284'E = 187° 97.1 km van vertrek tijd: 05:09:04 UTC alti: 2120 m Finishpunt pos.: 32°12.619'S 148°13.931'E = 232° 0.1 km van vertrek tijd: 07:08:48 UTC alti: 249 m Grootste afstand in 2 uur: 222.0 km Beste snelheid in 2 uur: 111.0 km/h Hoogteverlies: 1871 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 462.7 km NIET GELDIG Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 003START POINT E 32°13.176'S 148°21.102'E punt 1: 041BUDDAH HS 32°03.519'S 148°13.829'E 21.2 km 327° punt 2: 194TRANGIE SILO 32°01.775'S 147°59.064'E 23.5 km 278° punt 3: 128JEMALONG WEIR 33°23.980'S 147°46.563'E 153.2 km 187° punt 4: 132KIRRIBILLI HS 33°22.493'S 148°12.132'E 39.7 km 86° punt 5: 143MERINGO HS 32°05.046'S 147°43.741'E 149.9 km 343° punt 6: 055CATHUNDRAL X 31°55.238'S 147°50.252'E 20.8 km 29° finish: 137LEAKY 31°54.479'S 148°24.734'E 54.4 km 89° landing: 011CONTROL POINT 22 32°05.572'S 148°22.847'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 67.6 km Been 1: 67.6 km Been 2: 106.2 km Totaal: 241.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 01:37:29 UTC einde: 07:08:48 UTC duur: 05:31:19 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 980 m @ 01:37:29 UTC hoog punt: 2663 m @ 06:44:08 UTC hoogtewinst: 1683 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6125 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||