10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef07-03-2024 -- Glenn HOSTENS -- 761,7 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 07/03/2024 Piloot: GLENN HOSTENS Zweefvliegtuig: FCLFA Toestel type: ASG 29 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6j1 Logger file: 2024-03-07-LXV-6J1-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:48:57 Duurvlucht : 03:45:59 Vrije vlucht : 230.4 km Fasttrack : 72.9 kmh Driehoek : 122.8 km Hoogtewinst : 2125.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFMX St.Auban BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 44°03.406'N 5°59.592'E tijd: 13:03:01 UTC alti: 431 m Ontkoppelpunt pos.: 44°03.729'N 6°01.994'E = 79° 3.3 km van vertrek tijd: 13:05:59 UTC alti: 1087 m Landingspunt pos.: 44°03.447'N 5°59.530'E = 313° 0.1 km van vertrek tijd: 16:51:58 UTC alti: 443 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 03:48:57 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 44°03.662'N 6°01.890'E @ 13:06:23 UTC, 1103 m punt 1: 44°17.221'N 6°13.797'E @ 13:39:21 UTC, 2706 m punt 2: 43°57.550'N 6°20.480'E @ 14:16:23 UTC, 2781 m punt 3: 44°24.541'N 6°22.821'E @ 15:06:55 UTC, 2830 m punt 4: 43°59.536'N 6°21.952'E @ 15:45:07 UTC, 2460 m punt 5: 44°15.110'N 6°06.860'E @ 16:17:37 UTC, 1838 m Finish: 43°59.965'N 5°55.874'E @ 16:39:06 UTC, 1257 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 29.7 km 32° @ 54.1 km/h been 2: 37.5 km 166° @ 60.8 km/h been 3: 50.1 km 4° @ 59.5 km/h been 4: 46.3 km 181° @ 72.8 km/h been 5: 35.2 km 325° @ 64.9 km/h been 6: 31.6 km 208° @ 88.4 km/h Afgelegde afstand: 230.4 km Duur: 03:32:43 Gemiddelde snelheid: 65.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 8.1 km Starthoogte: 1087.0 m Finishhoogte: 1257.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -170 m Totale score afstand: 230.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 44°10.697'N 6°26.843'E = 69° 38.8 km van vertrek tijd: 14:42:41 UTC alti: 3122 m Finishpunt pos.: 44°03.188'N 5°57.674'E = 261° 2.6 km van vertrek tijd: 16:42:42 UTC alti: 1071 m Grootste afstand in 2 uur: 145.8 km Beste snelheid in 2 uur: 72.9 km/h Hoogteverlies: 2051 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 525.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: MALIJAI 44°02.801'N 6°01.851'E punt 1: BONNEVAL SUR ARC 45°22.283'N 7°02.700'E 167.7 km 28° punt 2: BARREME VILLAGE 43°57.133'N 6°21.950'E 166.6 km 199° punt 3: CHATILLON EN DIOIS 44°41.683'N 5°29.133'E 108.3 km 320° finish: REPORT 020 44°02.274'N 5°57.706'E 82.3 km 152° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: MALIJAI @ 16:40:34 UTC, 1211 m punt 1: BONNEVAL SUR ARC niet gerond afbreekpunt: 44°04.703'N 5°59.679'E @ 16:50:24 UTC, 696 m : 1.7 km 10.2 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 1.7 km Duur van de proef: 00:09:50 Gemiddelde snelheid: 10.2 km/h Start hoogte: 1087 m Hoogte passeren start: 1211 m Hoogte aan break-punt: 696 m Hoogteverlies over proef: 391 m Totale score afstand: 1.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 39.5 km Been 1: 34.4 km Been 2: 48.9 km Totaal: 122.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 13:05:59 UTC einde: 16:51:58 UTC duur: 03:45:59 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1087 m @ 13:05:59 UTC hoog punt: 3212 m @ 15:30:13 UTC hoogtewinst: 2125 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 2657 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||