10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-04-2024 -- Benjamin HEYLEN -- 1190,6 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Alle gebruikte luchtruim mits clearance Kleine Brogel Crossings van TMA / CTR & schietvelden met clearance Heel de vlucht hoogtevrijgave tot 4500ft in België. xpdr 7000 heel de vlucht
IGC File gegevens: 300 Geen declaratie van opgegeven proef Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/04/2024 Piloot: BEN HEYLEN Zweefvliegtuig: PH-1500 Toestel type: VENTUSC/17M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6fz Logger file: 2024-04-10-LXV-6FZ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:05:09 Duurvlucht : 05:02:26 Vrije vlucht : 342.3 km Fasttrack : 94.0 kmh Driehoek : 245.8 km Hoogtewinst : 1118.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.974'N 5°13.715'E tijd: 09:48:14 UTC alti: -103 m Ontkoppelpunt pos.: 51°09.651'N 5°12.760'E = 204° 2.7 km van vertrek tijd: 09:50:57 UTC alti: 411 m Landingspunt pos.: 51°10.874'N 5°13.303'E = 249° 0.5 km van vertrek tijd: 14:53:23 UTC alti: -105 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 05:05:09 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°09.837'N 5°14.274'E @ 09:58:25 UTC, 678 m punt 1: 51°23.066'N 4°41.385'E @ 10:39:34 UTC, 999 m punt 2: 51°15.835'N 5°12.838'E @ 11:04:22 UTC, 1113 m punt 3: 51°21.509'N 4°36.423'E @ 11:33:41 UTC, 1187 m punt 4: 50°56.992'N 5°25.496'E @ 12:23:04 UTC, 1138 m punt 5: 51°25.383'N 6°05.189'E @ 13:09:53 UTC, 1224 m Finish: 51°11.952'N 5°07.792'E @ 14:34:13 UTC, 1057 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 45.4 km 303° @ 66.3 km/h been 2: 38.9 km 110° @ 94.2 km/h been 3: 43.6 km 284° @ 89.2 km/h been 4: 73.1 km 128° @ 88.8 km/h been 5: 70.1 km 41° @ 89.8 km/h been 6: 71.2 km 250° @ 50.7 km/h Afgelegde afstand: 342.3 km Duur: 04:35:48 Gemiddelde snelheid: 74.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 7.1 km Starthoogte: 404.0 m Finishhoogte: 1057.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -653 m Totale score afstand: 342.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°21.319'N 4°45.863'E = 301° 37.6 km van vertrek tijd: 10:36:25 UTC alti: 1133 m Finishpunt pos.: 51°06.451'N 5°42.095'E = 104° 34.1 km van vertrek tijd: 12:36:25 UTC alti: 932 m Grootste afstand in 2 uur: 187.9 km Beste snelheid in 2 uur: 94.0 km/h Hoogteverlies: 201 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Geen proef opgegeven DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 72.9 km Been 1: 69.9 km Been 2: 102.9 km Totaal: 245.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:50:57 UTC einde: 14:53:23 UTC duur: 05:02:26 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 404 m @ 09:51:15 UTC hoog punt: 1522 m @ 13:34:05 UTC hoogtewinst: 1118 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:33:40 bearing 9.5° Tweede punt: 12:23:04 bearing 85.0° Totale hoek: 75.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3852 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||