10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-04-2024 -- André RUYMEN -- 669,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: GGA actief
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 14/04/2024 Piloot: ANDRE RUYMEN Zweefvliegtuig: D-KMJR Toestel type: VENTUS2/18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 7gv Logger file: 2024-04-14-LXV-7GV-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:18:03 Duurvlucht : 04:06:02 Vrije vlucht : 200.9 km Fasttrack : 63.4 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.961'N 4°57.636'E tijd: 11:12:56 UTC alti: -50 m Ontkoppelpunt pos.: 50°47.535'N 4°53.764'E = 283° 4.7 km van vertrek tijd: 11:18:02 UTC alti: 490 m Landingspunt pos.: 50°46.791'N 4°57.174'E = 240° 0.6 km van vertrek tijd: 15:30:59 UTC alti: -21 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 04:18:03 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 0.8 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°47.915'N 4°54.202'E @ 11:25:06 UTC, 831 m punt 1: 50°46.686'N 5°11.216'E @ 12:00:25 UTC, 841 m punt 2: 51°06.623'N 5°37.677'E @ 13:05:49 UTC, 1348 m punt 3: 50°37.890'N 5°02.307'E @ 14:19:29 UTC, 1053 m punt 4: 50°49.985'N 4°57.582'E @ 14:37:07 UTC, 776 m punt 5: 50°39.280'N 5°03.454'E @ 15:02:19 UTC, 862 m Finish: 50°50.035'N 4°58.121'E @ 15:19:40 UTC, 500 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 96° @ 34.2 km/h been 2: 48.2 km 40° @ 44.3 km/h been 3: 67.5 km 218° @ 55.0 km/h been 4: 23.1 km 346° @ 78.6 km/h been 5: 21.0 km 161° @ 50.0 km/h been 6: 20.9 km 343° @ 72.3 km/h Afgelegde afstand: 200.9 km Duur: 03:54:34 Gemiddelde snelheid: 51.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 5.7 km Starthoogte: 841.0 m Finishhoogte: 500.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 341 m Totale score afstand: 200.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°59.469'N 5°34.894'E = 62° 49.5 km van vertrek tijd: 13:25:02 UTC alti: 1376 m Finishpunt pos.: 50°46.659'N 4°56.919'E = 236° 1.0 km van vertrek tijd: 15:25:02 UTC alti: 221 m Grootste afstand in 2 uur: 126.8 km Beste snelheid in 2 uur: 63.4 km/h Hoogteverlies: 1155 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 251.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 1GOET 50°46.950'N 4°57.450'E punt 1: 10CIC 50°17.740'N 5°06.050'E 55.1 km 169° punt 2: 10BAS 50°00.120'N 5°41.030'E 52.9 km 128° punt 3: 10SME 49°49.000'N 5°19.690'E 32.8 km 231° finish: 1GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 110.6 km 346° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 1GOET @ 14:43:05 UTC, 688 m punt 1: 10CIC niet gerond afbreekpunt: 50°39.275'N 5°03.428'E @ 15:02:20 UTC, 860 m : 15.1 km 46.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 15.1 km Duur van de proef: 00:19:15 Gemiddelde snelheid: 46.9 km/h Start hoogte: 606 m Hoogte passeren start: 688 m Hoogte aan break-punt: 860 m Hoogteverlies over proef: -254 m Totale score afstand: 15.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 34.3 km Been 1: 23.1 km Been 2: 25.1 km Totaal: 82.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:24:57 UTC einde: 15:30:59 UTC duur: 04:06:02 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 606 m @ 11:41:26 UTC hoog punt: 1391 m @ 13:24:52 UTC hoogtewinst: 785 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:02:01 bearing 72.9° Tweede punt: 14:19:36 bearing 127.4° Totale hoek: 54.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4054 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||