10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef18-04-2024 -- Daan SPRUYT -- 948,9 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Locale en transit zones in overleg met Saucats en Aquitaine
IGC File gegevens: 303 Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 18/04/2024 Piloot: DAAN SPRUYT Zweefvliegtuig: D-9806 Toestel type: VENTUS2/15M Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ph3 Logger file: 2024-04-18-LXV-PH3-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:27:28 Duurvlucht : 03:23:56 Vrije vlucht : 272.8 km Fasttrack : 101.8 kmh Driehoek : 209.4 km Hoogtewinst : 1334.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 44°41.658'N 0°35.955'W tijd: 12:29:34 UTC alti: -29 m Ontkoppelpunt pos.: 44°40.177'N 0°36.053'W = 183° 2.7 km van vertrek tijd: 12:33:06 UTC alti: 418 m Landingspunt pos.: 44°41.809'N 0°35.798'W = 36° 0.3 km van vertrek tijd: 15:57:02 UTC alti: -30 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 03:27:28 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 44°42.947'N 0°37.192'W @ 12:54:56 UTC, 1064 m punt 1: 44°29.490'N 0°27.850'W @ 13:20:37 UTC, 1054 m punt 2: 44°37.353'N 0°13.360'E @ 13:58:09 UTC, 1216 m punt 3: 44°48.270'N 0°11.835'E @ 14:11:02 UTC, 1269 m punt 4: 44°33.047'N 0°11.134'E @ 14:27:50 UTC, 1280 m punt 5: 44°11.885'N 0°44.012'W @ 15:20:45 UTC, 1347 m Finish: 44°41.868'N 0°34.828'W @ 15:55:01 UTC, 182 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 27.8 km 154° @ 65.0 km/h been 2: 56.5 km 75° @ 90.3 km/h been 3: 20.3 km 354° @ 94.6 km/h been 4: 28.2 km 182° @ 100.7 km/h been 5: 83.1 km 242° @ 94.2 km/h been 6: 56.8 km 12° @ 99.5 km/h Afgelegde afstand: 272.8 km Duur: 03:00:05 Gemiddelde snelheid: 90.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.5 km Starthoogte: 418.0 m Finishhoogte: 182.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 236 m Totale score afstand: 272.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 44°32.386'N 0°16.227'W = 123° 31.2 km van vertrek tijd: 13:34:02 UTC alti: 1193 m Finishpunt pos.: 44°27.723'N 0°34.664'W = 176° 25.9 km van vertrek tijd: 15:34:02 UTC alti: 889 m Grootste afstand in 2 uur: 203.6 km Beste snelheid in 2 uur: 101.8 km/h Hoogteverlies: 304 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 210.8 km NIET GELDIG Meer keerpunten in declaratie dan toegelaten Waarschuwing: opgegeven proef declaratie inconsistent Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 089-SAUCATS AD 44°41.950'N 0°35.833'W punt 1: 105-BALIZAC 44°29.350'N 0°26.717'W 26.3 km 153° punt 2: 110-SAINT MACAIRE 44°33.933'N 0°14.100'W 18.7 km 63° punt 3: 069-LEVIGNAC AD 44°37.217'N 0°13.950'E 37.6 km 80° punt 4: 085-SAINTEFOY AD 44°51.217'N 0°10.600'E 26.3 km 350° punt 5: 072-MARMANDE AD 44°29.950'N 0°12.017'E 39.4 km 177° punt 6: 110-SAINT MACAIRE 44°33.933'N 0°14.100'W 35.4 km 282° finish: 071-LOUCHATS 44°30.800'N 0°34.083'W 27.1 km 258° landing: 084-SABRES 44°08.933'N 0°44.400'W DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 60.4 km Been 1: 90.4 km Been 2: 58.6 km Totaal: 209.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:33:06 UTC einde: 15:57:02 UTC duur: 03:23:56 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 418 m @ 12:33:06 UTC hoog punt: 1752 m @ 14:04:29 UTC hoogtewinst: 1334 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 2061 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||