10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-04-2024 -- Ivo DE SCHEPPER -- 985,9 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Voor NL Transponder squak 7000 Dutch Mill 132.350 Gilze in het begin niet actief later wel actief PJE para drop actief
IGC File gegevens: 300 Geen declaratie van opgegeven proef Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 21/04/2024 Piloot: IVO DE SCHEPPER Zweefvliegtuig: D-KJNU Toestel type: DISCUS 2 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: esn Logger file: 2024-04-21-LXV-ESN-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:50:28 Duurvlucht : 04:35:38 Vrije vlucht : 266.2 km Fasttrack : 73.6 kmh Driehoek : 169.5 km Hoogtewinst : 1063.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.584'N 4°57.066'E tijd: 09:41:19 UTC alti: -74 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.761'N 4°57.763'E = 68° 0.9 km van vertrek tijd: 09:42:01 UTC alti: 431 m Landingspunt pos.: 51°23.512'N 4°56.874'E = 239° 0.3 km van vertrek tijd: 14:31:47 UTC alti: -78 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 04:50:28 Motorgebruik aantal keren: 2 totale motortijd: 6.3 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°23.823'N 4°56.921'E @ 10:19:24 UTC, 649 m punt 1: 51°54.959'N 5°46.183'E @ 11:49:40 UTC, 897 m punt 2: 51°25.175'N 4°48.858'E @ 13:01:01 UTC, 979 m punt 3: 51°29.107'N 4°31.333'E @ 13:24:31 UTC, 1145 m punt 4: 51°25.086'N 5°00.660'E @ 13:52:00 UTC, 466 m punt 5: 51°13.790'N 5°04.184'E @ 14:15:33 UTC, 1040 m Finish: 51°24.023'N 4°55.690'E @ 14:30:04 UTC, 142 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 81.0 km 44° @ 53.8 km/h been 2: 86.1 km 230° @ 72.4 km/h been 3: 21.6 km 290° @ 55.1 km/h been 4: 34.8 km 102° @ 75.9 km/h been 5: 21.3 km 169° @ 54.4 km/h been 6: 21.4 km 333° @ 88.4 km/h Afgelegde afstand: 266.2 km Duur: 04:10:40 Gemiddelde snelheid: 63.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.8 km Starthoogte: 293.0 m Finishhoogte: 142.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 151 m Totale score afstand: 266.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°54.332'N 5°36.901'E = 39° 73.2 km van vertrek tijd: 11:44:05 UTC alti: 1000 m Finishpunt pos.: 51°23.948'N 4°54.770'E = 284° 2.7 km van vertrek tijd: 13:44:05 UTC alti: 317 m Grootste afstand in 2 uur: 147.2 km Beste snelheid in 2 uur: 73.6 km/h Hoogteverlies: 683 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Geen proef opgegeven DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 62.6 km Been 1: 47.5 km Been 2: 59.5 km Totaal: 169.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:56:09 UTC einde: 14:31:47 UTC duur: 04:35:38 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 293 m @ 10:13:28 UTC hoog punt: 1356 m @ 12:56:17 UTC hoogtewinst: 1063 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:24:30 bearing 2.3° Tweede punt: 14:15:34 bearing 48.0° Totale hoek: 45.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4241 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||