10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-04-2024 -- Joris GERNAEY & DIEDERICK JOOSTEN -- 1189,0 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: In NL Sq7000 en Dutch mil 132.35. Deelen, Gilze, De Peel, Volkel CTR niet actief. Para drop zuid van Seppe niet actief. In Belgie Sq5101 en Brussels info 126.9. Zwartberg 120.405. Niederrhein CTR crossing by TWR 129.405
IGC File gegevens: 300 Geen declaratie van opgegeven proef
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 21/04/2024 Piloot: JORIS GERNAEY Zweefvliegtuig: PH-1496 Toestel type: ARCUS M Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: b1e Logger file: 2024-04-21-LXV-B1E-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:41:28 Duurvlucht : 05:20:42 Vrije vlucht : 356.7 km Fasttrack : 95.9 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EHZZ Terlet BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 52°03.420'N 5°54.842'E tijd: 09:31:10 UTC alti: -22 m Ontkoppelpunt pos.: 52°04.757'N 5°58.125'E = 56° 4.5 km van vertrek tijd: 09:35:34 UTC alti: 583 m Landingspunt pos.: 52°03.501'N 5°54.899'E = 23° 0.2 km van vertrek tijd: 15:12:38 UTC alti: -28 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 05:41:28 Motorgebruik aantal keren: 2 totale motortijd: 9.1 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 52°05.304'N 5°58.507'E @ 09:36:34 UTC, 497 m punt 1: 51°28.910'N 4°34.411'E @ 10:46:46 UTC, 818 m punt 2: 51°04.291'N 5°14.216'E @ 11:39:12 UTC, 1080 m punt 3: 50°59.674'N 5°34.385'E @ 11:54:14 UTC, 962 m punt 4: 51°26.433'N 6°09.376'E @ 13:02:34 UTC, 1210 m punt 5: 51°51.972'N 5°46.519'E @ 14:07:00 UTC, 746 m Finish: 52°00.810'N 6°08.670'E @ 14:53:04 UTC, 453 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 117.9 km 236° @ 100.8 km/h been 2: 65.0 km 134° @ 74.4 km/h been 3: 25.1 km 110° @ 100.1 km/h been 4: 64.2 km 39° @ 56.4 km/h been 5: 54.2 km 331° @ 50.5 km/h been 6: 30.2 km 57° @ 39.4 km/h Afgelegde afstand: 356.7 km Duur: 05:16:30 Gemiddelde snelheid: 67.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 16.5 km Starthoogte: 541.0 m Finishhoogte: 453.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 88 m Totale score afstand: 356.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°04.323'N 5°54.434'E = 344° 1.7 km van vertrek tijd: 09:46:04 UTC alti: 657 m Finishpunt pos.: 51°01.600'N 5°25.167'E = 197° 119.7 km van vertrek tijd: 11:46:04 UTC alti: 731 m Grootste afstand in 2 uur: 191.8 km Beste snelheid in 2 uur: 95.9 km/h Hoogteverlies: -74 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Geen proef opgegeven DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:35:34 UTC einde: 14:56:16 UTC duur: 05:20:42 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 302 m @ 09:41:58 UTC hoog punt: 1286 m @ 12:49:28 UTC hoogtewinst: 984 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Driehoek: geen gesloten segment gevonden Rekentijd 1361 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||