10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef18-04-2024 -- Wim AKKERMANS -- 2359,7 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Bij vertrek KB closed. Uitluisteren DM, sq6101, paradrop, return Kb active until 17.30lt, clearance to enter CTR, after that concocted BI for confirmation G1 was active.
IGC File gegevens: 300 Geen declaratie van opgegeven proef Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 18/04/2024 Piloot: WIM AKKERMANS Zweefvliegtuig: D-KVLC Toestel type: VENTUS 3FES Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ais Logger file: 2024-04-18-LXV-AIS-01.IGC Motor detectie: RPM SAMENVATTING Vluchttijd : 07:59:40 Duurvlucht : 07:56:15 Vrije vlucht : 719.7 km Fasttrack : 113.3 kmh Driehoek : 351.2 km Hoogtewinst : 1302.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.745'N 5°12.964'E tijd: 08:25:25 UTC alti: -31 m Ontkoppelpunt pos.: 51°13.159'N 5°13.401'E = 6° 4.5 km van vertrek tijd: 08:28:50 UTC alti: 519 m Landingspunt pos.: 51°10.725'N 5°12.892'E = 246° 0.1 km van vertrek tijd: 16:25:05 UTC alti: -31 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 07:59:40 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°12.837'N 5°13.200'E @ 08:29:14 UTC, 506 m punt 1: 52°30.933'N 8°00.229'E @ 10:58:58 UTC, 1014 m punt 2: 51°45.412'N 6°40.980'E @ 12:14:27 UTC, 1276 m punt 3: 51°50.647'N 5°33.436'E @ 13:05:00 UTC, 1084 m punt 4: 51°39.942'N 7°00.650'E @ 14:00:21 UTC, 998 m punt 5: 51°16.220'N 4°56.273'E @ 16:10:28 UTC, 632 m Finish: 51°10.318'N 5°15.134'E @ 16:22:22 UTC, 240 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 240.3 km 52° @ 96.3 km/h been 2: 123.7 km 227° @ 98.3 km/h been 3: 78.3 km 278° @ 92.9 km/h been 4: 102.3 km 101° @ 110.9 km/h been 5: 150.6 km 254° @ 69.4 km/h been 6: 24.5 km 116° @ 123.7 km/h Afgelegde afstand: 719.7 km Duur: 07:53:08 Gemiddelde snelheid: 91.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.7 km Starthoogte: 512.0 m Finishhoogte: 240.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 272 m Totale score afstand: 719.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°59.827'N 7°04.751'E = 54° 158.0 km van vertrek tijd: 10:22:02 UTC alti: 1116 m Finishpunt pos.: 51°48.458'N 6°26.716'E = 50° 110.4 km van vertrek tijd: 12:22:02 UTC alti: 943 m Grootste afstand in 2 uur: 226.6 km Beste snelheid in 2 uur: 113.3 km/h Hoogteverlies: 173 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Geen proef opgegeven DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 154.4 km Been 1: 98.3 km Been 2: 98.4 km Totaal: 351.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 08:28:50 UTC einde: 16:25:05 UTC duur: 07:56:15 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 419 m @ 09:12:16 UTC hoog punt: 1721 m @ 13:29:02 UTC hoogtewinst: 1302 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 09:25:24 bearing 67.4° Tweede punt: 13:05:02 bearing 35.0° Totale hoek: -32.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 11929 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||