10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef23-04-2024 -- Dirk ROGGEMAN -- 1258,8 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: geen gereglementeerd luchtruim gebruikt.
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 23/04/2024 Piloot: D ROGGEMAN Zweefvliegtuig: D-KIIR Toestel type: ASH 26E Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 74w Logger file: 2024-04-23-LXV-74W-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:42:50 Duurvlucht : 03:34:13 Vrije vlucht : 310.3 km Fasttrack : 96.7 kmh Opgegeven proef: 299.6 km Hoogtewinst : 1005.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°45.415'N 3°51.909'E tijd: 10:25:25 UTC alti: -47 m Ontkoppelpunt pos.: 50°47.907'N 3°41.283'E = 290° 13.3 km van vertrek tijd: 10:34:02 UTC alti: 779 m Landingspunt pos.: 50°45.300'N 3°51.802'E = 210° 0.2 km van vertrek tijd: 14:08:15 UTC alti: -29 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 03:42:50 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 8.6 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°48.352'N 3°41.901'E @ 10:44:11 UTC, 756 m punt 1: 50°38.136'N 3°34.318'E @ 10:57:54 UTC, 1285 m punt 2: 50°21.622'N 3°41.256'E @ 11:13:49 UTC, 1049 m punt 3: 49°33.303'N 3°39.609'E @ 12:07:55 UTC, 1486 m punt 4: 50°21.886'N 3°39.642'E @ 13:11:26 UTC, 1283 m punt 5: 50°47.401'N 3°28.548'E @ 13:47:12 UTC, 1046 m Finish: 50°45.684'N 3°52.994'E @ 14:04:39 UTC, 400 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.9 km 205° @ 91.6 km/h been 2: 31.7 km 165° @ 119.5 km/h been 3: 89.6 km 181° @ 99.4 km/h been 4: 90.1 km 0° @ 85.1 km/h been 5: 49.1 km 345° @ 82.3 km/h been 6: 28.9 km 96° @ 99.4 km/h Afgelegde afstand: 310.3 km Duur: 03:20:28 Gemiddelde snelheid: 92.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 13.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.4 km Starthoogte: 618.0 m Finishhoogte: 400.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 218 m Totale score afstand: 310.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°47.039'N 3°39.645'E = 282° 14.7 km van vertrek tijd: 10:47:09 UTC alti: 847 m Finishpunt pos.: 50°02.548'N 3°35.157'E = 194° 81.9 km van vertrek tijd: 12:47:09 UTC alti: 1377 m Grootste afstand in 2 uur: 193.4 km Beste snelheid in 2 uur: 96.7 km/h Hoogteverlies: -530 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 299.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 10ST_BRAK 50°47.733'N 3°40.700'E punt 1: 40LAO 49°33.910'N 3°39.460'E 136.9 km 181° punt 2: 10RUI 50°47.020'N 3°29.430'E 136.1 km 355° finish: 1GERA 50°45.150'N 3°51.950'E 26.7 km 97° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 10ST_BRAK @ 10:45:19 UTC, 753 m punt 1: 40LAO @ 12:07:52 UTC, 1484 m : 136.9 km 99.5 km/h punt 2: 10RUI @ 13:46:59 UTC, 1061 m : 136.1 km 82.4 km/h finish: 1GERA @ 14:03:36 UTC, 444 m : 26.7 km 96.4 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 299.6 km Duur van de proef: 03:18:17 Gemiddelde snelheid: 90.7 km/h Start hoogte: 618 m Hoogte passeren start: 753 m Hoogte passeren finish: 444 m Hoogteverlies over proef: 174 m Totale score afstand: 299.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:34:02 UTC einde: 14:08:15 UTC duur: 03:34:13 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 618 m @ 10:36:48 UTC hoog punt: 1623 m @ 12:49:43 UTC hoogtewinst: 1005 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:08:01 bearing 201.7° Tweede punt: 13:47:08 bearing 260.5° Totale hoek: 58.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 2324 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||