BERICHT VAN DE JURY

10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.

30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.

Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef

14-04-2024 -- Theo STOCKMANS & JAN BRUYNINCKX JD -- 3,4 punten

Database gegevens:

Datum: 14-04-2024 Type proef: OP
Toestel: G 103 Twin 2 Immatriculatie: D-6468
Handicapfactor: 92 Klasse: Club
Piloot: Theo STOCKMANS Club: KVDW
Afstand: 0.7 km Score: 3,4 pt
Vertrekpunt: EBTN Wedstrijd: NEE
Motorzwever: NEE Copiloot: JAN BRUYNINCKX JD
Status Proef: Wacht op validatie IGC validatie ok
Opmerkingen: Opmerking wijzigenEW Serienummer:

Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik:

GGA actief

Blog/fotos:
Igc-file: 2024-04-14-NAV-993-02.igc

Opmerking jury en/of sportcommissaris:

Soaringlab:Proef openen in Soaringlab
Google Earth:KML file downloaden
Google Maps:Kaart en barogram weergeven
Low Flying Area Golf: Status op 14-04-2024
Weerkaart: Weerkaart van 14-04-2024



IGC File gegevens:

Scoring versie: 20.02

LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum:   14/04/2024
Piloot:         THEO STOCKMANS
Zweefvliegtuig: D-6468
Toestel type:   TWIN AST.II    Klasse: TWEEZITTER
Logger type:    Naviter d.o.o.  s/n: 993
Logger file:    2024-04-14-NAV-993-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold:  300

SAMENVATTING
Vluchttijd     : 00:30:14
Duurvlucht     : 00:24:39

VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
    EBTN  Goetsenhoven        BeNeLux: JA
Vertrekpunt 
    pos.: 50°46.966'N   4°57.642'E
    tijd: 12:27:46 UTC
    alti: -31 m
Ontkoppelpunt
    pos.: 50°48.376'N   4°56.884'E = 341° 2.8 km van vertrek
    tijd: 12:33:21 UTC
    alti: 488 m
Landingspunt 
    pos.: 50°46.877'N   4°57.337'E = 245° 0.4 km van vertrek
    tijd: 12:58:00 UTC
    alti: -23 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 00:30:14
Motorgebruik
    aantal keren: 0

OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 80.1 km  GELDIG
    vertrek:            0°00.000'N   0°00.000'E
    start:   RWY 24    50°47.050'N   4°57.883'E
    punt 1:  LATHUY    50°43.717'N   4°48.100'E    13.1 km 242°
    punt 2:  NAMECHE   50°28.117'N   4°59.783'E    32.0 km 154°
    finish:  1 GOET    50°46.950'N   4°57.450'E    35.0 km 356°
    landing:            0°00.000'N   0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
    start:   RWY 24    @ 12:57:31 UTC,    17 m
    punt 1:  LATHUY    niet gerond
    afbreekpunt: 50°46.877'N   4°57.337'E  @ 12:58:00 UTC, -23 m : 0.7 km 89.0 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand:        0.7 km
Duur van de proef:        00:00:29
Gemiddelde snelheid:      89.0 km/h
Start hoogte:             17 m
Hoogte passeren start:    17 m
Hoogte aan break-punt:    -23 m
Hoogteverlies over proef: 40 m
Totale score afstand:     0.7 km

DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
    begin: 12:33:21 UTC
    einde: 12:58:00 UTC
    duur:  00:24:39

HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
    laag punt:     488 m @ 12:33:21 UTC
    hoog punt:     768 m @ 12:40:35 UTC
    hoogtewinst:   280 m

MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 371

	

Deze proef wissen uit de database

Deze proef wijzigen

Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen...

Copyright © 2003-2024 - Liga van Vlaamse Zweefvliegclubs