10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-05-2024 -- Bram DE MAN -- 1206,2 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt in B. TX code 7000 in NL
IGC File gegevens: Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/05/2024 Piloot: GERT DENHAENE Zweefvliegtuig: OO-YBL Toestel type: LS 4 Klasse: NKN Logger type: Naviter d.o.o. s/n: bn0 Logger file: 2024-05-10-NAV-BN0-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:48:40 Duurvlucht : 04:45:41 Vrije vlucht : 243.6 km Fasttrack : 73.3 kmh Driehoek : 182.8 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.574'N 4°57.127'E tijd: 10:12:59 UTC alti: -75 m Ontkoppelpunt pos.: 51°22.301'N 4°59.744'E = 128° 3.8 km van vertrek tijd: 10:15:58 UTC alti: 439 m Landingspunt pos.: 51°23.698'N 4°57.619'E = 68° 0.6 km van vertrek tijd: 15:01:39 UTC alti: -60 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 04:48:40 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°22.301'N 4°59.744'E @ 10:15:58 UTC, 439 m punt 1: 51°02.165'N 5°19.312'E @ 11:42:01 UTC, 1118 m punt 2: 51°24.412'N 6°01.301'E @ 12:31:07 UTC, 844 m punt 3: 50°55.915'N 5°34.200'E @ 13:29:41 UTC, 762 m punt 4: 51°05.677'N 5°11.879'E @ 14:07:21 UTC, 1166 m punt 5: 51°16.055'N 5°07.131'E @ 14:20:26 UTC, 544 m Finish: 51°21.391'N 4°49.701'E @ 14:54:51 UTC, 799 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 43.7 km 149° @ 30.5 km/h been 2: 64.0 km 49° @ 78.2 km/h been 3: 61.6 km 211° @ 63.1 km/h been 4: 31.8 km 305° @ 50.6 km/h been 5: 20.0 km 344° @ 91.8 km/h been 6: 22.5 km 296° @ 39.3 km/h Afgelegde afstand: 243.6 km Duur: 04:38:53 Gemiddelde snelheid: 52.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 9.5 km Starthoogte: 439.0 m Finishhoogte: 799.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -360 m Totale score afstand: 243.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°13.975'N 5°05.440'E = 152° 20.3 km van vertrek tijd: 11:15:32 UTC alti: 1128 m Finishpunt pos.: 50°59.505'N 5°35.141'E = 135° 62.9 km van vertrek tijd: 13:15:32 UTC alti: 614 m Grootste afstand in 2 uur: 146.5 km Beste snelheid in 2 uur: 73.3 km/h Hoogteverlies: 514 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 250.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: RAVELS 51°21.550'N 4°59.350'E punt 1: VOORT 51°02.121'N 5°19.540'E 43.0 km 147° punt 2: SEVENUM 51°24.439'N 6°01.315'E 63.9 km 49° punt 3: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 32.1 km 221° punt 4: ZUTENDAAL KERK 50°55.900'N 5°34.400'E 30.5 km 200° punt 5: MERKSPLAS KOLONIE 51°21.344'N 4°49.656'E 70.3 km 312° finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 11.0 km 63° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 439 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 68.2 km Been 1: 61.5 km Been 2: 53.1 km Totaal: 182.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:15:58 UTC einde: 15:01:39 UTC duur: 04:45:41 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 360 m @ 10:17:46 UTC hoog punt: 1274 m @ 14:05:49 UTC hoogtewinst: 914 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:29:41 bearing 87.0° Tweede punt: 14:54:50 bearing 25.2° Totale hoek: -61.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4056 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||