10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef11-05-2024 -- Martijn EERDEKENS -- 950,0 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Transponder 7000NL en 6101 Niederhein
IGC File gegevens: 127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 11/05/2024 Piloot: VIRGINIE VALCK Zweefvliegtuig: OO-ZLI Toestel type: LS 4 Klasse: STANDARD Logger type: Flarm s/n: r52 Logger file: 2024-05-11-FLA-R52-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 04:21:51 Duurvlucht : 04:21:04 Vrije vlucht : 247.0 km Fasttrack : 76.9 kmh Hoogtewinst : 1346.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.717'N 5°12.881'E tijd: 11:40:19 UTC alti: -12 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.717'N 5°12.881'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 11:40:19 UTC alti: -12 m Landingspunt pos.: 51°10.744'N 5°12.952'E = 59° 0.1 km van vertrek tijd: 16:02:10 UTC alti: 3 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 04:21:51 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°10.895'N 5°11.501'E @ 11:49:48 UTC, 724 m punt 1: 51°18.037'N 5°49.168'E @ 12:55:22 UTC, 1368 m punt 2: 51°26.674'N 6°23.693'E @ 13:42:36 UTC, 940 m punt 3: 51°21.616'N 6°08.342'E @ 13:59:42 UTC, 1081 m punt 4: 51°14.133'N 5°24.070'E @ 14:35:42 UTC, 1252 m punt 5: 51°20.220'N 4°46.676'E @ 15:08:54 UTC, 1116 m Finish: 51°12.447'N 5°18.458'E @ 15:56:12 UTC, 558 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 45.8 km 73° @ 41.9 km/h been 2: 43.2 km 68° @ 54.8 km/h been 3: 20.1 km 242° @ 70.6 km/h been 4: 53.3 km 255° @ 88.8 km/h been 5: 44.9 km 285° @ 81.2 km/h been 6: 39.7 km 111° @ 50.3 km/h Afgelegde afstand: 247.0 km Duur: 04:06:24 Gemiddelde snelheid: 60.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 7.2 km Starthoogte: 356.0 m Finishhoogte: 558.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -202 m Totale score afstand: 247.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°21.173'N 6°11.064'E = 74° 70.4 km van vertrek tijd: 13:31:08 UTC alti: 1542 m Finishpunt pos.: 51°16.367'N 5°00.516'E = 306° 17.8 km van vertrek tijd: 15:31:08 UTC alti: 1182 m Grootste afstand in 2 uur: 153.8 km Beste snelheid in 2 uur: 76.9 km/h Hoogteverlies: 360 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 254.9 km GELDIG vertrek: 1EBKH 51°10.852'N 5°13.245'E start: 054HOO 51°09.280'N 5°08.950'E punt 1: 081MER 51°21.344'N 4°49.656'E 31.7 km 315° punt 2: 134ZUT 50°55.900'N 5°34.400'E 70.3 km 132° punt 3: 015BOC 51°10.351'N 5°34.732'E 26.8 km 1° punt 4: 495KIR 51°21.090'N 6°15.380'E 51.3 km 67° finish: 1EBKH 51°10.852'N 5°13.245'E 74.7 km 256° landing: 1EBKH 51°10.852'N 5°13.245'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 432 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 19.7 km Been 1: 30.9 km Been 2: 19.7 km Totaal: 70.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:41:06 UTC einde: 16:02:10 UTC duur: 04:21:04 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 351 m @ 11:56:24 UTC hoog punt: 1697 m @ 14:23:00 UTC hoogtewinst: 1346 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:31:00 bearing 66.4° Tweede punt: 15:08:54 bearing 22.8° Totale hoek: -43.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 4471 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||