10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef11-05-2024 -- Rik VANDEN BOER -- 859,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens NK
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 11/05/2024 Piloot: RIK VANDEN BOER Zweefvliegtuig: D-KDET Toestel type: JS-3-18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: afi Logger file: 2024-05-11-LXV-AFI-01.IGC Motor detectie: RPM SAMENVATTING Vluchttijd : 03:24:26 Duurvlucht : 03:20:48 Vrije vlucht : 226.5 km Fasttrack : 87.6 kmh Driehoek : 109.2 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EHZZ Terlet BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 52°03.408'N 5°54.855'E tijd: 12:28:42 UTC alti: -9 m Ontkoppelpunt pos.: 52°02.004'N 5°57.277'E = 133° 3.8 km van vertrek tijd: 12:32:20 UTC alti: 548 m Landingspunt pos.: 52°03.817'N 5°55.374'E = 38° 1.0 km van vertrek tijd: 15:53:08 UTC alti: 16 m Afstand take-off tot landing: 1.0 Totale vluchtduur: 03:24:26 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 52°03.950'N 6°04.143'E @ 13:03:28 UTC, 711 m punt 1: 52°02.518'N 5°21.427'E @ 13:41:37 UTC, 1025 m punt 2: 51°59.733'N 5°38.399'E @ 13:54:14 UTC, 1006 m punt 3: 52°02.983'N 6°14.923'E @ 14:22:42 UTC, 366 m punt 4: 51°56.815'N 6°47.532'E @ 15:00:13 UTC, 814 m punt 5: 51°51.299'N 6°05.452'E @ 15:30:09 UTC, 1001 m Finish: 52°04.295'N 5°55.093'E @ 15:50:44 UTC, 257 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 48.9 km 267° @ 76.9 km/h been 2: 20.1 km 105° @ 95.6 km/h been 3: 42.2 km 82° @ 89.0 km/h been 4: 39.0 km 107° @ 62.4 km/h been 5: 49.3 km 258° @ 98.9 km/h been 6: 26.9 km 334° @ 78.3 km/h Afgelegde afstand: 226.5 km Duur: 02:47:16 Gemiddelde snelheid: 81.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.7 km Starthoogte: 457.0 m Finishhoogte: 257.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 200 m Totale score afstand: 226.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°04.028'N 5°50.136'E = 282° 5.5 km van vertrek tijd: 13:22:08 UTC alti: 830 m Finishpunt pos.: 51°53.748'N 6°12.191'E = 132° 26.7 km van vertrek tijd: 15:22:08 UTC alti: 700 m Grootste afstand in 2 uur: 175.2 km Beste snelheid in 2 uur: 87.6 km/h Hoogteverlies: 130 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 279.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: TLSP-F 52°08.000'N 5°60.000'E punt 1: PYRAUS 52°05.417'N 5°20.567'E 45.3 km 264° punt 2: LOCHEM 52°10.000'N 6°23.700'E 72.6 km 83° punt 3: BORKEN 51°51.200'N 7°00.400'E 54.6 km 130° punt 4: KLEVE 51°46.883'N 6°09.367'E 59.2 km 263° punt 5: LANGERAK 51°59.517'N 6°14.683'E 24.2 km 15° finish: TERLET GLD 52°03.717'N 5°55.183'E 23.6 km 289° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: TLSP-F @ 15:14:49 UTC, 833 m punt 1: PYRAUS niet gerond afbreekpunt: 52°03.640'N 5°53.864'E @ 15:51:31 UTC, 225 m : 7.1 km 11.6 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 7.1 km Duur van de proef: 00:36:42 Gemiddelde snelheid: 11.6 km/h Start hoogte: 341 m Hoogte passeren start: 833 m Hoogte aan break-punt: 225 m Hoogteverlies over proef: 116 m Totale score afstand: 7.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 48.0 km Been 1: 30.6 km Been 2: 30.6 km Totaal: 109.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:32:20 UTC einde: 15:53:08 UTC duur: 03:20:48 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 341 m @ 14:23:28 UTC hoog punt: 1140 m @ 15:35:41 UTC hoogtewinst: 799 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3100 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||