10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-05-2024 -- Cedric BUSSCHOTS & HENDRIK LAMBRECHTS -- 1073,2 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR 7000 + Dutch Mil in NL, Contact Beek APP for crossing, EBDT climb out sector "Engsbergen" actief
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/05/2024 Piloot: CEDRIC BUSSCHOTS Zweefvliegtuig: OO-ZCB Toestel type: LS-7WL Klasse: Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: l17 Logger file: 2024-05-10-LXV-L17-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:50:44 Duurvlucht : 05:50:02 Vrije vlucht : 300.5 km Fasttrack : 65.9 kmh Hoogtewinst : 1419.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBDT Diest BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°00.076'N 5°03.367'E tijd: 09:55:47 UTC alti: -61 m Ontkoppelpunt pos.: 51°00.402'N 5°04.122'E = 56° 1.1 km van vertrek tijd: 09:56:29 UTC alti: 309 m Landingspunt pos.: 50°53.900'N 5°24.694'E = 115° 27.4 km van vertrek tijd: 15:46:31 UTC alti: -13 m Afstand take-off tot landing: 27.4 Totale vluchtduur: 05:50:44 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°00.402'N 5°04.122'E @ 09:56:29 UTC, 309 m punt 1: 51°21.985'N 6°15.003'E @ 11:45:36 UTC, 553 m punt 2: 50°39.942'N 6°18.520'E @ 13:00:22 UTC, 1302 m punt 3: 50°28.359'N 6°32.501'E @ 13:31:49 UTC, 1097 m punt 4: 50°46.037'N 6°17.189'E @ 14:26:05 UTC, 1183 m punt 5: 50°53.999'N 5°49.195'E @ 14:52:20 UTC, 696 m Finish: 50°53.793'N 5°23.548'E @ 15:42:51 UTC, 293 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 91.8 km 64° @ 50.5 km/h been 2: 78.1 km 177° @ 62.6 km/h been 3: 27.1 km 142° @ 51.7 km/h been 4: 37.4 km 331° @ 41.4 km/h been 5: 36.0 km 294° @ 82.4 km/h been 6: 30.1 km 269° @ 35.7 km/h Afgelegde afstand: 300.5 km Duur: 05:46:22 Gemiddelde snelheid: 52.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 26.4 km Starthoogte: 309.0 m Finishhoogte: 293.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 16 m Totale score afstand: 300.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°03.968'N 5°09.536'E = 45° 10.2 km van vertrek tijd: 10:22:04 UTC alti: 1016 m Finishpunt pos.: 50°55.849'N 6°17.523'E = 95° 87.2 km van vertrek tijd: 12:22:04 UTC alti: 657 m Grootste afstand in 2 uur: 131.8 km Beste snelheid in 2 uur: 65.9 km/h Hoogteverlies: 359 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 81.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: LIL PORTE DEPART 50°44.298'N 3°04.679'E finish: AXEL 51°15.317'N 3°53.533'E 81.1 km 44° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 309 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:56:29 UTC einde: 15:46:31 UTC duur: 05:50:02 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 248 m @ 09:59:29 UTC hoog punt: 1667 m @ 13:52:13 UTC hoogtewinst: 1419 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:45:41 bearing 66.5° Tweede punt: 13:31:40 bearing 107.5° Totale hoek: 40.9° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3541 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||