10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef06-06-2024 -- Luc VAN CAMP -- 1194,0 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Wedstrijd Riesa Canitz streckenflugwoche
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 06/06/2024 Piloot: LUC VAN CAMP Zweefvliegtuig: D-KXWW Toestel type: DISCUS 2T Klasse: NKN Logger type: Naviter d.o.o. s/n: d69 Logger file: 2024-06-06-NAV-D69-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:34:09 Duurvlucht : 04:29:53 Vrije vlucht : 274.0 km Fasttrack : 89.8 kmh Opgegeven proef: 257.9 km Driehoek : 124.9 km Hoogtewinst : 1247.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 51°18.170'N 13°14.000'E tijd: 09:42:55 UTC alti: 89 m Ontkoppelpunt pos.: 51°19.090'N 13°12.232'E = 310° 2.7 km van vertrek tijd: 09:47:11 UTC alti: 725 m Landingspunt pos.: 51°18.176'N 13°13.366'E = 271° 0.7 km van vertrek tijd: 14:17:04 UTC alti: 100 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 04:34:09 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°17.679'N 13°13.305'E @ 09:52:49 UTC, 507 m punt 1: 51°56.592'N 14°25.438'E @ 11:24:00 UTC, 1039 m punt 2: 52°08.605'N 14°34.181'E @ 11:42:08 UTC, 1508 m punt 3: 52°00.900'N 14°11.518'E @ 12:06:53 UTC, 1382 m punt 4: 51°52.347'N 13°59.316'E @ 12:38:20 UTC, 1371 m punt 5: 51°47.125'N 13°36.137'E @ 13:05:28 UTC, 921 m Finish: 51°17.906'N 13°13.125'E @ 14:15:21 UTC, 247 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 110.2 km 49° @ 72.5 km/h been 2: 24.4 km 24° @ 80.8 km/h been 3: 29.6 km 241° @ 71.7 km/h been 4: 21.1 km 221° @ 40.3 km/h been 5: 28.3 km 250° @ 62.7 km/h been 6: 60.4 km 206° @ 51.8 km/h Afgelegde afstand: 274.0 km Duur: 04:22:32 Gemiddelde snelheid: 62.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.1 km Starthoogte: 464.0 m Finishhoogte: 247.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 217 m Totale score afstand: 274.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°21.909'N 13°14.789'E = 8° 7.0 km van vertrek tijd: 10:20:24 UTC alti: 1209 m Finishpunt pos.: 51°53.466'N 13°56.723'E = 37° 82.0 km van vertrek tijd: 12:20:24 UTC alti: 755 m Grootste afstand in 2 uur: 179.6 km Beste snelheid in 2 uur: 89.8 km/h Hoogteverlies: 454 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 257.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 007RODERAU_GLEISDREIECK 51°19.567'N 13°19.300'E punt 1: 136FUENFEICHEN 52°08.267'N 14°32.467'E 123.5 km 42° punt 2: 469WALDDREHNA 51°46.723'N 13°37.155'E 74.9 km 238° finish: 010CANIZ 51°18.183'N 13°13.667'E 59.5 km 207° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 007RODERAU_GLEISDREIECK @ 10:16:13 UTC, 1041 m punt 1: 136FUENFEICHEN @ 11:41:14 UTC, 1427 m : 123.5 km 87.2 km/h punt 2: 469WALDDREHNA @ 13:05:06 UTC, 914 m : 74.9 km 53.6 km/h finish: 010CANIZ @ 14:15:12 UTC, 257 m : 59.5 km 50.9 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 257.9 km Duur van de proef: 03:58:59 Gemiddelde snelheid: 64.7 km/h Start hoogte: 464 m Hoogte passeren start: 1041 m Hoogte passeren finish: 257 m Hoogteverlies over proef: 207 m Totale score afstand: 257.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 54.9 km Been 1: 35.0 km Been 2: 35.0 km Totaal: 124.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:47:11 UTC einde: 14:17:04 UTC duur: 04:29:53 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 464 m @ 09:50:49 UTC hoog punt: 1711 m @ 12:09:15 UTC hoogtewinst: 1247 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3804 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||