10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef07-06-2024 -- Daan SPRUYT -- 2484,5 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Lfa G1 na militaire activiteit, GAA, Ebgg sector 1 en 2 vanaf 11.00 loc
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 07/06/2024 Piloot: DAAN SPRUYT Zweefvliegtuig: D-9806 Toestel type: ASG-29 (15M) Klasse: 15M Logger type: Flarm s/n: a36 Logger file: 2024-06-07-FLA-A36-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 08:59:10 Duurvlucht : 08:54:08 Vrije vlucht : 714.3 km Fasttrack : 105.8 kmh Opgegeven proef: 310.6 km Driehoek : 590.0 km Charronde : 161.6° Hoogtewinst : 1734.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°45.434'N 3°51.924'E tijd: 08:58:27 UTC alti: -58 m Ontkoppelpunt pos.: 50°45.375'N 3°51.694'E = 248° 0.3 km van vertrek tijd: 09:03:29 UTC alti: 492 m Landingspunt pos.: 50°45.148'N 3°51.662'E = 210° 0.6 km van vertrek tijd: 17:57:37 UTC alti: -38 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 08:59:10 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°45.375'N 3°51.694'E @ 09:03:29 UTC, 492 m punt 1: 49°34.688'N 2°59.978'E @ 11:31:21 UTC, 905 m punt 2: 50°16.493'N 6°07.328'E @ 13:55:33 UTC, 1406 m punt 3: 49°59.269'N 5°16.338'E @ 14:44:21 UTC, 1253 m punt 4: 49°55.488'N 4°06.531'E @ 15:47:57 UTC, 1070 m punt 5: 51°02.455'N 3°24.026'E @ 17:31:05 UTC, 1098 m Finish: 50°45.347'N 3°52.356'E @ 17:56:17 UTC, 106 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 144.8 km 205° @ 58.8 km/h been 2: 237.2 km 70° @ 98.7 km/h been 3: 68.6 km 243° @ 84.4 km/h been 4: 83.8 km 266° @ 79.0 km/h been 5: 133.9 km 338° @ 77.9 km/h been 6: 45.9 km 134° @ 109.4 km/h Afgelegde afstand: 714.3 km Duur: 08:52:48 Gemiddelde snelheid: 80.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km Starthoogte: 492.0 m Finishhoogte: 106.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 386 m Totale score afstand: 714.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°08.435'N 3°18.890'E = 210° 79.0 km van vertrek tijd: 10:49:29 UTC alti: 859 m Finishpunt pos.: 50°00.486'N 4°54.140'E = 138° 111.3 km van vertrek tijd: 12:49:29 UTC alti: 651 m Grootste afstand in 2 uur: 211.7 km Beste snelheid in 2 uur: 105.8 km/h Hoogteverlies: 208 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 310.6 km GELDIG vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E start: GERAA 50°45.333'N 3°51.833'E punt 1: STQUE 49°49.017'N 3°12.350'E 114.5 km 204° punt 2: HIRSOX 49°54.800'N 4°05.100'E 64.1 km 80° punt 3: RUIENK 50°47.000'N 3°29.483'E 105.6 km 337° finish: GERAA 50°45.333'N 3°51.833'E 26.5 km 97° landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef GELUKT Afgelegde afstand: 310.6 km Duur van de proef: 08:52:32 Gemiddelde snelheid: 35.0 km/h Start hoogte: 492 m Hoogte passeren start: 492 m Hoogte passeren finish: 38 m Hoogteverlies over proef: 454 m Totale score afstand: 310.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 222.4 km Been 1: 202.4 km Been 2: 165.2 km Totaal: 590.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:03:29 UTC einde: 17:57:37 UTC duur: 08:54:08 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 159 m @ 09:34:37 UTC hoog punt: 1893 m @ 14:07:17 UTC hoogtewinst: 1734 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:55:41 bearing 120.4° Tweede punt: 17:31:01 bearing 282.0° Totale hoek: 161.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 13085 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||