10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef07-06-2024 -- Hugo JANSEN -- 1416,2 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim volgens wedstrijdleiding
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 07/06/2024 Piloot: HUGO JANSEN Zweefvliegtuig: D-KKAB Toestel type: LS8ST-18 Klasse: 18-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 5fa Logger file: 2024-06-07-NAV-5FA-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:49:05 Duurvlucht : 04:44:58 Vrije vlucht : 334.9 km Fasttrack : 97.4 kmh Opgegeven proef: 322.9 km Driehoek : 252.5 km Hoogtewinst : 1095.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 51°18.171'N 13°14.057'E tijd: 10:50:12 UTC alti: 81 m Ontkoppelpunt pos.: 51°18.911'N 13°14.241'E = 9° 1.4 km van vertrek tijd: 10:54:19 UTC alti: 697 m Landingspunt pos.: 51°18.194'N 13°13.596'E = 275° 0.5 km van vertrek tijd: 15:39:17 UTC alti: 91 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 04:49:05 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°19.434'N 13°18.620'E @ 11:19:11 UTC, 1332 m punt 1: 51°49.516'N 12°36.594'E @ 12:36:18 UTC, 1387 m punt 2: 51°53.845'N 12°18.150'E @ 12:56:23 UTC, 1234 m punt 3: 52°03.828'N 11°56.620'E @ 13:28:10 UTC, 1329 m punt 4: 51°59.518'N 12°45.933'E @ 14:01:53 UTC, 1464 m punt 5: 51°39.820'N 13°54.825'E @ 14:53:59 UTC, 1558 m Finish: 51°17.826'N 13°12.951'E @ 15:36:51 UTC, 294 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 74.0 km 319° @ 57.5 km/h been 2: 22.6 km 291° @ 67.7 km/h been 3: 30.8 km 307° @ 58.2 km/h been 4: 57.0 km 98° @ 101.4 km/h been 5: 87.2 km 114° @ 100.4 km/h been 6: 63.4 km 230° @ 88.7 km/h Afgelegde afstand: 334.9 km Duur: 04:17:40 Gemiddelde snelheid: 78.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.4 km Starthoogte: 661.0 m Finishhoogte: 294.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 367 m Totale score afstand: 334.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°59.764'N 11°57.321'E = 312° 117.4 km van vertrek tijd: 13:24:38 UTC alti: 1447 m Finishpunt pos.: 51°24.688'N 13°26.581'E = 50° 18.9 km van vertrek tijd: 15:24:38 UTC alti: 825 m Grootste afstand in 2 uur: 194.8 km Beste snelheid in 2 uur: 97.4 km/h Hoogteverlies: 622 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 322.9 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 002STRELA 51°21.133'N 13°13.583'E punt 1: 259LEITZ 52°03.750'N 11°56.983'E 118.5 km 312° punt 2: 062BRONKOW 51°39.817'N 13°54.717'E 142.3 km 107° finish: 010CANIZ 51°18.183'N 13°13.667'E 62.2 km 230° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 002STRELA @ 11:21:02 UTC, 1293 m punt 1: 259LEITZ @ 13:28:11 UTC, 1331 m : 118.5 km 55.9 km/h punt 2: 062BRONKOW @ 14:53:59 UTC, 1558 m : 142.3 km 99.5 km/h finish: 010CANIZ @ 15:36:31 UTC, 301 m : 62.2 km 87.7 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 322.9 km Duur van de proef: 04:15:29 Gemiddelde snelheid: 75.8 km/h Start hoogte: 661 m Hoogte passeren start: 1293 m Hoogte passeren finish: 301 m Hoogteverlies over proef: 360 m Totale score afstand: 322.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 70.7 km Been 1: 70.7 km Been 2: 111.1 km Totaal: 252.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:54:19 UTC einde: 15:39:17 UTC duur: 04:44:58 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 661 m @ 11:05:48 UTC hoog punt: 1756 m @ 13:50:52 UTC hoogtewinst: 1095 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6236 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||