10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef08-06-2024 -- André RUYMEN -- 547,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: GGA actief
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 08/06/2024 Piloot: ANDRE RUYMEN Zweefvliegtuig: D-KMJR Toestel type: VENTUS2/18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 7gv Logger file: 2024-06-08-LXV-7GV-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:48:27 Duurvlucht : 04:37:19 Vrije vlucht : 164.2 km Fasttrack : 59.8 kmh Driehoek : 101.0 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.965'N 4°57.641'E tijd: 10:38:34 UTC alti: 42 m Ontkoppelpunt pos.: 50°46.587'N 4°55.268'E = 256° 2.9 km van vertrek tijd: 10:42:26 UTC alti: 544 m Landingspunt pos.: 50°46.780'N 4°57.148'E = 239° 0.7 km van vertrek tijd: 15:27:01 UTC alti: 58 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 04:48:27 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 0.9 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°46.821'N 4°55.850'E @ 10:50:46 UTC, 903 m punt 1: 50°54.764'N 5°22.227'E @ 11:43:25 UTC, 1390 m punt 2: 50°47.166'N 4°56.659'E @ 12:42:53 UTC, 1242 m punt 3: 50°34.086'N 5°03.050'E @ 13:02:13 UTC, 1204 m punt 4: 50°53.151'N 5°19.726'E @ 13:49:01 UTC, 1293 m Finish: 50°47.740'N 4°54.760'E @ 15:00:28 UTC, 843 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 34.3 km 64° @ 39.1 km/h been 2: 33.2 km 245° @ 33.4 km/h been 3: 25.4 km 163° @ 78.8 km/h been 4: 40.4 km 29° @ 51.8 km/h been 5: 31.0 km 251° @ 26.0 km/h Afgelegde afstand: 164.2 km Duur: 04:09:42 Gemiddelde snelheid: 39.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.7 km Starthoogte: 905.0 m Finishhoogte: 843.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 62 m Totale score afstand: 164.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°50.495'N 5°15.886'E = 73° 22.4 km van vertrek tijd: 12:10:07 UTC alti: 1163 m Finishpunt pos.: 50°46.507'N 4°56.087'E = 245° 2.0 km van vertrek tijd: 14:10:07 UTC alti: 566 m Grootste afstand in 2 uur: 119.6 km Beste snelheid in 2 uur: 59.8 km/h Hoogteverlies: 597 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 292.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 1GOET 50°46.950'N 4°57.450'E punt 1: 10CIC 50°17.740'N 5°06.050'E 55.1 km 169° punt 2: 10BAS 50°00.120'N 5°41.030'E 52.9 km 128° punt 3: 10CIN 50°16.050'N 5°02.230'E 54.9 km 303° punt 4: 1GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 57.6 km 354° punt 5: 1HASS 50°58.200'N 5°22.500'E 36.0 km 54° finish: 1GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 36.0 km 235° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 1GOET @ 12:43:24 UTC, 1204 m punt 1: 10CIC niet gerond afbreekpunt: 50°34.086'N 5°03.050'E @ 13:02:13 UTC, 1204 m : 24.6 km 78.4 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 24.6 km Duur van de proef: 00:18:49 Gemiddelde snelheid: 78.4 km/h Start hoogte: 786 m Hoogte passeren start: 1204 m Hoogte aan break-punt: 1204 m Hoogteverlies over proef: -418 m Totale score afstand: 24.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 42.0 km Been 1: 28.3 km Been 2: 30.7 km Totaal: 101.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:49:42 UTC einde: 15:27:01 UTC duur: 04:37:19 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 532 m @ 14:09:46 UTC hoog punt: 1429 m @ 14:25:06 UTC hoogtewinst: 897 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:43:10 bearing 88.3° Tweede punt: 13:02:17 bearing 132.7° Totale hoek: 44.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3431 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||