10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef09-06-2024 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 2340,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR 7000 in Nederland. Paradrop Stadtlohn uitgeluisterd. XPDR 6101 en uitgeluisterd op 119.110 in Niederrhein. KB uitgeluisterd op 134.105
IGC File gegevens: Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 09/06/2024 Piloot: MICHIEL VAN DEN BORNE Zweefvliegtuig: D-8505 Toestel type: LS 6 Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: qgo Logger file: 2024-06-09-LXV-QGO-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 08:04:01 Duurvlucht : 08:01:02 Vrije vlucht : 649.5 km Fasttrack : 110.1 kmh Driehoek : 302.1 km Hoogtewinst : 1466.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.854'N 4°58.254'E tijd: 08:22:25 UTC alti: 43 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.580'N 4°57.805'E = 226° 0.7 km van vertrek tijd: 08:25:24 UTC alti: 582 m Landingspunt pos.: 51°23.919'N 4°58.528'E = 69° 0.3 km van vertrek tijd: 16:26:26 UTC alti: 46 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 08:04:01 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°23.715'N 4°56.959'E @ 08:26:07 UTC, 571 m punt 1: 52°05.599'N 7°15.866'E @ 10:11:01 UTC, 835 m punt 2: 51°45.275'N 7°12.650'E @ 10:57:27 UTC, 1462 m punt 3: 51°14.560'N 5°52.980'E @ 12:28:28 UTC, 1522 m punt 4: 51°51.010'N 7°23.767'E @ 13:25:18 UTC, 1616 m punt 5: 51°09.451'N 5°16.118'E @ 15:56:43 UTC, 854 m Finish: 51°24.289'N 4°58.831'E @ 16:25:25 UTC, 233 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 177.8 km 63° @ 101.7 km/h been 2: 37.9 km 186° @ 48.9 km/h been 3: 108.4 km 239° @ 71.4 km/h been 4: 124.8 km 57° @ 131.8 km/h been 5: 166.6 km 243° @ 66.0 km/h been 6: 34.1 km 324° @ 71.2 km/h Afgelegde afstand: 649.5 km Duur: 07:59:18 Gemiddelde snelheid: 81.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km Starthoogte: 518.0 m Finishhoogte: 233.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 285 m Totale score afstand: 649.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°32.002'N 6°26.160'E = 81° 102.9 km van vertrek tijd: 11:56:36 UTC alti: 1454 m Finishpunt pos.: 51°38.951'N 6°49.723'E = 77° 131.9 km van vertrek tijd: 13:56:36 UTC alti: 1335 m Grootste afstand in 2 uur: 220.2 km Beste snelheid in 2 uur: 110.1 km/h Hoogteverlies: 119 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 175.8 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: MERKSPLAS KOLONIE 51°21.344'N 4°49.656'E punt 1: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 71.8 km 119° punt 2: ZUTENDAAL KERK 50°55.900'N 5°34.400'E 15.5 km 221° punt 3: HOOGSTRATEN 51°24.120'N 4°45.750'E 77.2 km 313° finish: WEELDE AERO 51°24.062'N 4°55.535'E 11.3 km 90° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 582 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 84.6 km Been 1: 132.9 km Been 2: 84.6 km Totaal: 302.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 08:25:24 UTC einde: 16:26:26 UTC duur: 08:01:02 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 337 m @ 11:36:41 UTC hoog punt: 1803 m @ 13:51:14 UTC hoogtewinst: 1466 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 08:26:12 bearing 30.3° Tweede punt: 12:34:04 bearing 68.4° Totale hoek: 38.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 8647 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||