10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef05-06-2024 -- Pieter DAEMS -- 1835,6 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Bij vertrek contact met KB approach (tot 3000ft toegestaan). CTR Gilze Rijen en CTR Deelen ganse dag niet actief, bevestigd door Dutch Mil. Contact voor dropzone Teuge.
IGC File gegevens: 133 Declaratie onvolledig (gecheckt)
Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 05/06/2024 Piloot: Zweefvliegtuig: D-KWHB Toestel type: AS26 Klasse: 18M Logger type: Flarm s/n: 8nl Logger file: 2024-06-05-FLA-8NL-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:34:37 Duurvlucht : 06:30:40 Vrije vlucht : 546.1 km Fasttrack : 118.0 kmh Driehoek : 230.2 km Hoogtewinst : 1392.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.996'N 5°13.710'E tijd: 08:29:25 UTC alti: 26 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.844'N 5°14.148'E = 119° 0.6 km van vertrek tijd: 08:33:22 UTC alti: 514 m Landingspunt pos.: 51°10.817'N 5°13.105'E = 245° 0.8 km van vertrek tijd: 15:04:02 UTC alti: 12 m Afstand take-off tot landing: 0.8 Totale vluchtduur: 06:34:37 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 4.0 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°11.127'N 5°15.117'E @ 08:36:36 UTC, 597 m punt 1: 51°28.171'N 4°45.639'E @ 09:37:04 UTC, 734 m punt 2: 52°34.293'N 6°42.973'E @ 11:17:03 UTC, 1275 m punt 3: 52°58.799'N 7°02.308'E @ 11:42:08 UTC, 1181 m punt 4: 52°07.293'N 5°54.973'E @ 13:10:46 UTC, 1546 m punt 5: 51°43.071'N 4°55.977'E @ 14:12:10 UTC, 1333 m Finish: 51°10.040'N 5°11.835'E @ 15:00:42 UTC, 386 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 46.6 km 313° @ 46.2 km/h been 2: 181.8 km 47° @ 109.1 km/h been 3: 50.4 km 25° @ 120.5 km/h been 4: 122.1 km 219° @ 82.7 km/h been 5: 81.2 km 237° @ 79.4 km/h been 6: 63.9 km 163° @ 79.1 km/h Afgelegde afstand: 546.1 km Duur: 06:24:06 Gemiddelde snelheid: 85.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.8 km Starthoogte: 487.0 m Finishhoogte: 386.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 101 m Totale score afstand: 546.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°39.015'N 5°08.905'E = 354° 52.3 km van vertrek tijd: 10:03:07 UTC alti: 940 m Finishpunt pos.: 52°45.341'N 6°37.726'E = 28° 199.7 km van vertrek tijd: 12:03:07 UTC alti: 778 m Grootste afstand in 2 uur: 236.1 km Beste snelheid in 2 uur: 118.0 km/h Hoogteverlies: 162 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Geen proef opgegeven DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 101.3 km Been 1: 64.5 km Been 2: 64.5 km Totaal: 230.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 08:33:22 UTC einde: 15:04:02 UTC duur: 06:30:40 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 403 m @ 08:44:47 UTC hoog punt: 1795 m @ 12:41:12 UTC hoogtewinst: 1392 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 09:37:03 bearing 16.8° Tweede punt: 15:02:20 bearing 59.6° Totale hoek: 42.7° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Declaratie onvolledig (gecheckt) Rekentijd 8003 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||