10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef09-06-2024 -- Albert MOORS -- 1353,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Voor Nederland transponder 7000. Crossing CTR EHBK na vrijgave door Beek App. Voor Niederrhein transponder 6101 en uitgeluisterd op 119.110.
IGC File gegevens: 300 Geen declaratie van opgegeven proef Scoring versie: 24.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 09/06/2024 Piloot: ALBERT MOORS Zweefvliegtuig: D-KOLC Toestel type: DISCUS Klasse: 15-METER Logger type: Flarm s/n: 1wv Logger file: 2024-06-09-FLA-1WV-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 500 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:41:56 Duurvlucht : 05:37:34 Vrije vlucht : 362.0 km Fasttrack : 83.1 kmh Driehoek : 210.8 km Hoogtewinst : 1122.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZW Zwartberg BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°01.030'N 5°31.664'E tijd: 09:31:55 UTC alti: 124 m Ontkoppelpunt pos.: 51°00.852'N 5°32.301'E = 114° 0.8 km van vertrek tijd: 09:36:17 UTC alti: 914 m Landingspunt pos.: 51°00.826'N 5°31.551'E = 199° 0.4 km van vertrek tijd: 15:13:51 UTC alti: 134 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 05:41:56 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 4.4 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°01.023'N 5°29.657'E @ 09:43:37 UTC, 905 m punt 1: 50°49.429'N 6°11.180'E @ 10:28:25 UTC, 1627 m punt 2: 51°00.373'N 6°17.521'E @ 10:43:45 UTC, 1364 m punt 3: 51°21.897'N 6°10.585'E @ 11:22:33 UTC, 1404 m punt 4: 51°49.533'N 7°17.053'E @ 12:24:17 UTC, 1718 m punt 5: 51°24.627'N 6°05.898'E @ 14:19:13 UTC, 1310 m Finish: 51°00.480'N 5°31.648'E @ 15:12:09 UTC, 353 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 53.2 km 114° @ 71.2 km/h been 2: 21.6 km 20° @ 84.6 km/h been 3: 40.7 km 349° @ 63.0 km/h been 4: 92.3 km 56° @ 89.7 km/h been 5: 94.2 km 241° @ 49.2 km/h been 6: 60.0 km 222° @ 68.0 km/h Afgelegde afstand: 362.0 km Duur: 05:28:32 Gemiddelde snelheid: 66.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km Starthoogte: 772.0 m Finishhoogte: 353.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 419 m Totale score afstand: 362.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°00.397'N 5°34.225'E = 111° 3.2 km van vertrek tijd: 09:53:45 UTC alti: 1331 m Finishpunt pos.: 51°37.440'N 6°52.131'E = 54° 115.3 km van vertrek tijd: 11:53:45 UTC alti: 1175 m Grootste afstand in 2 uur: 166.1 km Beste snelheid in 2 uur: 83.1 km/h Hoogteverlies: 156 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Geen proef opgegeven DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 92.7 km Been 1: 59.1 km Been 2: 59.1 km Totaal: 210.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:36:17 UTC einde: 15:13:51 UTC duur: 05:37:34 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 772 m @ 09:39:45 UTC hoog punt: 1894 m @ 14:28:49 UTC hoogtewinst: 1122 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 10:27:37 bearing 93.5° Tweede punt: 12:22:17 bearing 60.9° Totale hoek: -32.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3693 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||