10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef09-06-2024 -- Jan DIELENS & ALEX CUSTERS -- 1542,5 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR in nederland. XPDR en uitluisteren Niederhein.
IGC File gegevens: Scoring versie: 24.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 09/06/2024 Piloot: GERT-JAN ANDRIES Zweefvliegtuig: D-4108 Toestel type: DUO DISCUS Klasse: DOUBLESEATER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: k35 Logger file: 2024-06-09-LXV-K35-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:05:41 Duurvlucht : 06:05:02 Vrije vlucht : 397.1 km Fasttrack : 105.9 kmh Opgegeven proef: 383.9 km Hoogtewinst : 1320.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBKH Keiheuvel BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°10.944'N 5°13.676'E tijd: 11:26:55 UTC alti: 52 m Ontkoppelpunt pos.: 51°10.756'N 5°12.999'E = 246° 0.9 km van vertrek tijd: 11:27:34 UTC alti: 442 m Landingspunt pos.: 51°11.538'N 5°16.313'E = 70° 3.3 km van vertrek tijd: 17:32:36 UTC alti: 65 m Afstand take-off tot landing: 3.3 Totale vluchtduur: 06:05:41 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°10.690'N 5°12.935'E @ 11:27:40 UTC, 448 m punt 1: 51°15.091'N 5°46.532'E @ 11:59:21 UTC, 1544 m punt 2: 51°56.643'N 7°46.811'E @ 13:16:21 UTC, 1101 m punt 3: 51°27.770'N 6°36.758'E @ 15:20:46 UTC, 1254 m punt 4: 51°25.930'N 6°14.608'E @ 15:47:39 UTC, 1007 m punt 5: 51°17.967'N 6°02.915'E @ 16:22:23 UTC, 1112 m Finish: 51°11.538'N 5°16.313'E @ 17:32:36 UTC, 65 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 40.0 km 78° @ 75.7 km/h been 2: 158.8 km 60° @ 123.8 km/h been 3: 96.9 km 237° @ 46.7 km/h been 4: 25.9 km 263° @ 57.8 km/h been 5: 20.1 km 223° @ 34.6 km/h been 6: 55.5 km 258° @ 47.4 km/h Afgelegde afstand: 397.1 km Duur: 06:04:56 Gemiddelde snelheid: 65.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.3 km Starthoogte: 442.0 m Finishhoogte: 65.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 377 m Totale score afstand: 397.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°10.414'N 5°17.977'E = 101° 5.1 km van vertrek tijd: 11:40:53 UTC alti: 1688 m Finishpunt pos.: 51°51.771'N 7°32.675'E = 64° 177.7 km van vertrek tijd: 13:40:53 UTC alti: 1505 m Grootste afstand in 2 uur: 211.8 km Beste snelheid in 2 uur: 105.9 km/h Hoogteverlies: 183 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 387.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: K4_KATTENBOS 51°10.867'N 5°18.083'E punt 1: MUENSTER TELGTE 51°56.667'N 7°46.417'E 191.3 km 63° finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 196.3 km 245° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: K4_KATTENBOS @ 11:40:47 UTC, 1691 m punt 1: MUENSTER TELGTE @ 13:16:39 UTC, 1137 m : 191.3 km 119.7 km/h finish: KEIHEUVEL niet gerond afbreekpunt: 51°11.538'N 5°16.313'E @ 17:32:36 UTC, 65 m : 192.5 km 45.1 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 383.9 km Duur van de proef: 05:51:49 Gemiddelde snelheid: 65.5 km/h Start hoogte: 438 m Hoogte passeren start: 1691 m Hoogte aan break-punt: 65 m Hoogteverlies over proef: 373 m Totale score afstand: 383.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 28.7 km Been 1: 18.2 km Been 2: 18.2 km Totaal: 65.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:27:34 UTC einde: 17:32:36 UTC duur: 06:05:02 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 438 m @ 11:27:35 UTC hoog punt: 1758 m @ 12:21:50 UTC hoogtewinst: 1320 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 10677 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||