10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-06-2024 -- Albert MOORS -- 937,6 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Vrijgave KB en Beek XP 7000 en 6101 voor Nederland Niederhein uitgeluisterd, Langen beperkingen over voetbal opgevraagd.
IGC File gegevens: 300 Geen declaratie van opgegeven proef Scoring versie: 20.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 24/06/2024 Piloot: ALBERT MOORS Zweefvliegtuig: D-KOLC Toestel type: DISCUS Klasse: 15-METER Logger type: Flarm s/n: 1wv Logger file: 2024-06-24-FLA-1WV-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 500 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:24:02 Duurvlucht : 04:18:05 Vrije vlucht : 250.8 km Fasttrack : 69.2 kmh Driehoek : 240.1 km Hoogtewinst : 1168.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZW Zwartberg BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°00.711'N 5°31.398'E tijd: 10:11:13 UTC alti: 46 m Ontkoppelpunt pos.: 51°00.632'N 5°31.967'E = 102° 0.7 km van vertrek tijd: 10:17:10 UTC alti: 707 m Landingspunt pos.: 51°00.995'N 5°31.601'E = 24° 0.6 km van vertrek tijd: 14:35:15 UTC alti: 61 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 04:24:02 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 6.0 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°00.522'N 5°30.777'E @ 10:29:34 UTC, 1172 m punt 1: 51°21.113'N 6°02.110'E @ 11:27:02 UTC, 1231 m punt 2: 51°25.514'N 6°20.797'E @ 11:49:18 UTC, 1123 m punt 3: 51°14.161'N 6°10.001'E @ 12:13:50 UTC, 1497 m punt 4: 50°47.657'N 6°18.272'E @ 13:02:30 UTC, 1365 m punt 5: 50°39.679'N 6°30.442'E @ 13:27:34 UTC, 1583 m Finish: 51°00.538'N 5°31.168'E @ 14:34:38 UTC, 99 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 52.8 km 43° @ 55.2 km/h been 2: 23.2 km 69° @ 62.4 km/h been 3: 24.5 km 211° @ 59.9 km/h been 4: 50.1 km 169° @ 61.7 km/h been 5: 20.6 km 136° @ 49.3 km/h been 6: 79.6 km 300° @ 71.2 km/h Afgelegde afstand: 250.8 km Duur: 04:05:04 Gemiddelde snelheid: 61.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km Starthoogte: 597.0 m Finishhoogte: 99.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 498 m Totale score afstand: 250.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°08.386'N 6°12.356'E = 73° 49.9 km van vertrek tijd: 12:27:26 UTC alti: 1543 m Finishpunt pos.: 51°00.918'N 5°32.318'E = 70° 1.1 km van vertrek tijd: 14:27:26 UTC alti: 563 m Grootste afstand in 2 uur: 138.4 km Beste snelheid in 2 uur: 69.2 km/h Hoogteverlies: 980 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Geen proef opgegeven DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 74.2 km Been 1: 86.0 km Been 2: 79.9 km Totaal: 240.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:17:10 UTC einde: 14:35:15 UTC duur: 04:18:05 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 597 m @ 10:24:22 UTC hoog punt: 1765 m @ 13:25:02 UTC hoogtewinst: 1168 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:27:02 bearing 64.6° Tweede punt: 13:27:26 bearing 99.9° Totale hoek: 35.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 2708 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||