10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-06-2024 -- Wim DE CROOCK -- 1283,5 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Coördinatie met EBBL Approach outbound BEL / NLD 7000 + Dutch Mil / Langen M3 6101 / inbound BEL EBBL closed G1 active / para drop zone EBZW actief - coördinatie via radio voor doorsteek
IGC File gegevens: Scoring versie: 24.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/06/2024 Piloot: WIM DE CROOCK Zweefvliegtuig: D-1639 Toestel type: LS 4A Klasse: NKN Logger type: Naviter d.o.o. s/n: d5e Logger file: 2024-06-28-NAV-D5E-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:30:46 Duurvlucht : 06:27:28 Vrije vlucht : 333.7 km Fasttrack : 59.0 kmh Hoogtewinst : 1185.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.255'N 5°22.811'E tijd: 08:38:01 UTC alti: 15 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.946'N 5°19.735'E = 311° 4.8 km van vertrek tijd: 08:41:19 UTC alti: 678 m Landingspunt pos.: 50°58.237'N 5°22.483'E = 265° 0.4 km van vertrek tijd: 15:08:47 UTC alti: 6 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 06:30:46 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°59.946'N 5°19.735'E @ 08:41:19 UTC, 678 m punt 1: 51°08.608'N 5°47.772'E @ 09:09:57 UTC, 791 m punt 2: 51°21.270'N 5°50.406'E @ 09:30:35 UTC, 762 m punt 3: 51°19.965'N 6°12.459'E @ 10:02:32 UTC, 772 m punt 4: 51°45.576'N 7°15.236'E @ 11:29:53 UTC, 983 m punt 5: 51°25.140'N 6°04.471'E @ 13:42:20 UTC, 1419 m Finish: 50°57.906'N 5°21.603'E @ 15:06:25 UTC, 361 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 36.5 km 64° @ 76.4 km/h been 2: 23.7 km 7° @ 68.9 km/h been 3: 25.7 km 95° @ 48.3 km/h been 4: 86.7 km 56° @ 59.6 km/h been 5: 90.1 km 246° @ 40.8 km/h been 6: 71.0 km 225° @ 50.7 km/h Afgelegde afstand: 333.7 km Duur: 06:25:06 Gemiddelde snelheid: 52.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.6 km Starthoogte: 678.0 m Finishhoogte: 361.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 317 m Totale score afstand: 333.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°59.831'N 5°19.956'E = 311° 4.4 km van vertrek tijd: 08:41:44 UTC alti: 679 m Finishpunt pos.: 51°30.662'N 6°34.392'E = 54° 102.7 km van vertrek tijd: 10:41:44 UTC alti: 514 m Grootste afstand in 2 uur: 118.0 km Beste snelheid in 2 uur: 59.0 km/h Hoogteverlies: 165 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 672.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: NOTTULN 51°54.400'N 7°24.330'E 175.5 km 53° punt 2: NEDERWEERT 51°16.580'N 5°45.790'E 133.7 km 239° punt 3: BORKENBERGE 51°46.750'N 7°17.120'E 119.5 km 61° punt 4: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 158.1 km 246° punt 5: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 30.1 km 324° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 55.7 km 149° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 15:06:48 UTC, 295 m punt 1: NOTTULN niet gerond afbreekpunt: 50°58.568'N 5°23.055'E @ 15:07:59 UTC, 154 m : 0.9 km 47.2 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.9 km Duur van de proef: 00:01:11 Gemiddelde snelheid: 47.2 km/h Start hoogte: 295 m Hoogte passeren start: 295 m Hoogte aan break-punt: 154 m Hoogteverlies over proef: 141 m Totale score afstand: 0.9 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 27.7 km Been 1: 43.5 km Been 2: 27.7 km Totaal: 98.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 08:41:19 UTC einde: 15:08:47 UTC duur: 06:27:28 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 409 m @ 10:37:29 UTC hoog punt: 1594 m @ 14:11:59 UTC hoogtewinst: 1185 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 09:30:36 bearing 61.4° Tweede punt: 15:05:47 bearing 83.5° Totale hoek: 22.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 5214 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||