10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef23-06-2024 -- Vital TIMMERMAN & MARCEL GERITS -- 746,9 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Clearance KB, Dutch Mill uitgeluisterd 7000, Niederheim 6101 en uitgeluiserd,s'avonds KB 3000 ft
IGC File gegevens: Scoring versie: 24.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 23/06/2024 Piloot: VITAL TIMMERMAN Zweefvliegtuig: DKTRI Toestel type: DEFAULT Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: jfx Logger file: 2024-06-23-LXV-JFX-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 324 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:08:22 Duurvlucht : 03:10:49 Vrije vlucht : 211.0 km Fasttrack : 74.8 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZW Zwartberg BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°01.006'N 5°31.694'E tijd: 10:02:01 UTC alti: 40 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.460'N 5°29.931'E = 216° 3.5 km van vertrek tijd: 10:06:09 UTC alti: 653 m Landingspunt pos.: 51°00.763'N 5°31.503'E = 206° 0.5 km van vertrek tijd: 15:10:23 UTC alti: 42 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 05:08:22 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 9.5 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°26.623'N 6°23.646'E @ 12:06:04 UTC, 1150 m punt 1: 51°08.791'N 5°43.473'E @ 12:54:02 UTC, 944 m punt 2: 50°58.298'N 5°39.340'E @ 13:12:01 UTC, 949 m punt 3: 51°00.536'N 5°22.274'E @ 13:36:18 UTC, 985 m punt 4: 51°23.715'N 4°57.435'E @ 14:22:21 UTC, 1183 m punt 5: 51°17.687'N 5°12.692'E @ 14:35:43 UTC, 1040 m Finish: 51°00.346'N 5°33.939'E @ 15:02:12 UTC, 629 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 57.2 km 235° @ 71.6 km/h been 2: 20.0 km 194° @ 66.9 km/h been 3: 20.4 km 282° @ 50.4 km/h been 4: 51.8 km 326° @ 67.5 km/h been 5: 20.9 km 122° @ 94.0 km/h been 6: 40.6 km 142° @ 92.0 km/h Afgelegde afstand: 211.0 km Duur: 02:56:08 Gemiddelde snelheid: 71.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 76.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.9 km Starthoogte: 753.0 m Finishhoogte: 629.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 124 m Totale score afstand: 211.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°05.688'N 5°40.622'E = 50° 13.6 km van vertrek tijd: 13:03:04 UTC alti: 1160 m Finishpunt pos.: 51°01.389'N 5°33.577'E = 72° 2.3 km van vertrek tijd: 15:03:04 UTC alti: 524 m Grootste afstand in 2 uur: 149.5 km Beste snelheid in 2 uur: 74.8 km/h Hoogteverlies: 636 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 433.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GENK ZWARTBERG 51°00.917'N 5°31.583'E punt 1: BERGHEIM 50°58.670'N 6°36.470'E 76.0 km 93° punt 2: SCHAMEDER 51°00.080'N 8°18.470'E 119.4 km 88° punt 3: MESCHEDE BRUG 51°21.900'N 8°17.500'E 40.5 km 358° finish: GENK ZWARTBERG 51°00.917'N 5°31.583'E 197.2 km 260° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 653 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 30.2 km Been 1: 19.2 km Been 2: 19.2 km Totaal: 68.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:59:34 UTC einde: 15:10:23 UTC duur: 03:10:49 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 523 m @ 13:19:15 UTC hoog punt: 1436 m @ 14:26:50 UTC hoogtewinst: 913 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:15:37 bearing 85.4° Tweede punt: 14:22:15 bearing 30.8° Totale hoek: -54.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3924 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||