10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-07-2024 -- Martijn EERDEKENS -- 983,2 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Wedstrijd luchtruim
IGC File gegevens: 307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 24.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/07/2024 Piloot: EERDEKENS MARTIJN Zweefvliegtuig: D-6651 Toestel type: LS 3 Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4sc Logger file: 2024-07-10-NAV-4SC-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:46:29 Duurvlucht : 03:42:02 Vrije vlucht : 263.0 km Fasttrack : 98.1 kmh Driehoek : 112.6 km Hoogtewinst : 1559.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 51°42.197'N 17°50.499'E tijd: 10:02:05 UTC alti: 107 m Ontkoppelpunt pos.: 51°41.404'N 17°50.321'E = 188° 1.5 km van vertrek tijd: 10:06:32 UTC alti: 728 m Landingspunt pos.: 51°41.951'N 17°51.097'E = 124° 0.8 km van vertrek tijd: 13:48:34 UTC alti: 130 m Afstand take-off tot landing: 0.8 Totale vluchtduur: 03:46:29 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°39.622'N 17°52.648'E @ 10:33:26 UTC, 1180 m punt 1: 51°43.702'N 17°34.781'E @ 10:57:40 UTC, 1820 m punt 2: 51°10.019'N 17°49.131'E @ 11:46:39 UTC, 1640 m punt 3: 52°00.018'N 17°52.676'E @ 12:36:54 UTC, 1947 m punt 4: 51°57.761'N 17°31.290'E @ 12:49:46 UTC, 1570 m punt 5: 51°59.619'N 17°48.796'E @ 13:03:24 UTC, 1447 m Finish: 51°39.028'N 17°52.786'E @ 13:37:35 UTC, 661 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 21.9 km 290° @ 54.3 km/h been 2: 64.6 km 165° @ 79.2 km/h been 3: 92.8 km 2° @ 110.8 km/h been 4: 24.8 km 260° @ 115.9 km/h been 5: 20.3 km 80° @ 89.5 km/h been 6: 38.5 km 173° @ 67.5 km/h Afgelegde afstand: 263.0 km Duur: 03:04:09 Gemiddelde snelheid: 85.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.4 km Starthoogte: 578.0 m Finishhoogte: 661.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -83 m Totale score afstand: 263.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°34.008'N 17°38.826'E = 222° 20.3 km van vertrek tijd: 11:13:18 UTC alti: 1983 m Finishpunt pos.: 51°53.290'N 17°46.072'E = 346° 21.2 km van vertrek tijd: 13:13:18 UTC alti: 1241 m Grootste afstand in 2 uur: 196.2 km Beste snelheid in 2 uur: 98.1 km/h Hoogteverlies: 742 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 257.8 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 246FRANK 51°40.300'N 17°48.083'E punt 1: 284OSY 50°58.617'N 19°02.983'E 116.4 km 131° punt 2: 278KOM 51°07.100'N 18°04.150'E 70.5 km 283° finish: 241RASZK 51°43.017'N 17°43.317'E 70.8 km 340° landing: 244HOME 51°42.083'N 17°50.783'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 246FRANK @ 11:02:04 UTC, 1690 m punt 1: 284OSY niet gerond afbreekpunt: 51°13.752'N 17°53.093'E @ 11:49:40 UTC, 1443 m : 30.1 km 37.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 30.1 km Duur van de proef: 00:47:36 Gemiddelde snelheid: 37.9 km/h Start hoogte: 578 m Hoogte passeren start: 1690 m Hoogte aan break-punt: 1443 m Hoogteverlies over proef: -865 m Totale score afstand: 30.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 31.5 km Been 1: 31.5 km Been 2: 49.5 km Totaal: 112.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:06:32 UTC einde: 13:48:34 UTC duur: 03:42:02 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 578 m @ 10:07:39 UTC hoog punt: 2137 m @ 11:37:33 UTC hoogtewinst: 1559 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3138 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||