10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-07-2024 -- Martijn EERDEKENS -- 866,4 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Wedstrijd luchtruim
IGC File gegevens: Scoring versie: 24.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 14/07/2024 Piloot: EERDEKENS MARTIJN Zweefvliegtuig: D-6651 Toestel type: LS 3 Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4sc Logger file: 2024-07-14-NAV-4SC-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:03:48 Duurvlucht : 02:58:38 Vrije vlucht : 214.6 km Fasttrack : 95.2 kmh Driehoek : 213.5 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 51°42.199'N 17°50.493'E tijd: 12:29:10 UTC alti: 128 m Ontkoppelpunt pos.: 51°41.690'N 17°49.904'E = 216° 1.2 km van vertrek tijd: 12:34:20 UTC alti: 756 m Landingspunt pos.: 51°41.954'N 17°51.090'E = 124° 0.8 km van vertrek tijd: 15:32:58 UTC alti: 133 m Afstand take-off tot landing: 0.8 Totale vluchtduur: 03:03:48 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°45.504'N 17°48.829'E @ 12:49:21 UTC, 1336 m punt 1: 51°32.515'N 17°45.344'E @ 13:28:46 UTC, 1294 m punt 2: 51°21.829'N 17°47.823'E @ 13:42:35 UTC, 1395 m punt 3: 51°05.528'N 17°41.446'E @ 14:01:10 UTC, 1237 m punt 4: 51°13.452'N 18°32.397'E @ 14:43:08 UTC, 1293 m punt 5: 51°21.506'N 18°10.542'E @ 14:59:43 UTC, 1128 m Finish: 51°42.091'N 17°44.824'E @ 15:28:50 UTC, 567 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 24.4 km 189° @ 37.2 km/h been 2: 20.0 km 172° @ 86.9 km/h been 3: 31.1 km 194° @ 100.5 km/h been 4: 61.2 km 76° @ 87.5 km/h been 5: 29.5 km 301° @ 106.6 km/h been 6: 48.4 km 322° @ 99.7 km/h Afgelegde afstand: 214.6 km Duur: 02:39:29 Gemiddelde snelheid: 80.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.5 km Starthoogte: 726.0 m Finishhoogte: 567.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 159 m Totale score afstand: 214.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°32.160'N 17°45.486'E = 197° 19.5 km van vertrek tijd: 13:29:09 UTC alti: 1241 m Finishpunt pos.: 51°42.113'N 17°45.480'E = 268° 5.8 km van vertrek tijd: 15:29:09 UTC alti: 539 m Grootste afstand in 2 uur: 190.3 km Beste snelheid in 2 uur: 95.2 km/h Hoogteverlies: 702 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 242.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 246FRANK 51°40.300'N 17°48.083'E punt 1: 160ZGORZE 51°08.633'N 17°54.000'E 59.1 km 173° punt 2: 287PRZ 51°02.383'N 18°44.117'E 59.7 km 101° punt 3: 106LESN 51°44.567'N 17°38.583'E 109.1 km 316° finish: 244HOME 51°42.083'N 17°50.783'E 14.8 km 108° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 246FRANK @ 13:18:37 UTC, 1321 m punt 1: 160ZGORZE @ 14:02:34 UTC, 1468 m : 59.1 km 80.7 km/h punt 2: 287PRZ niet gerond afbreekpunt: 51°13.400'N 18°32.348'E @ 14:43:05 UTC, 1289 m : 35.0 km 51.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 94.2 km Duur van de proef: 01:24:28 Gemiddelde snelheid: 66.9 km/h Start hoogte: 726 m Hoogte passeren start: 1321 m Hoogte aan break-punt: 1289 m Hoogteverlies over proef: -563 m Totale score afstand: 94.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 74.5 km Been 1: 61.0 km Been 2: 77.9 km Totaal: 213.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:34:20 UTC einde: 15:32:58 UTC duur: 02:58:38 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 726 m @ 12:34:56 UTC hoog punt: 1647 m @ 13:39:58 UTC hoogtewinst: 921 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 2444 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||