10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef07-07-2024 -- Virginie VALCK -- 1203,3 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 24.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 07/07/2024 Piloot: VIRGINIE VALCK Zweefvliegtuig: OO-YKH Toestel type: LS4 Klasse: CLUB Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 2j0 Logger file: 2024-07-07-LXV-2J0-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:44:16 Duurvlucht : 06:41:16 Vrije vlucht : 291.9 km Fasttrack : 76.3 kmh Driehoek : 169.6 km Hoogtewinst : 1514.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBSU St.Hubert BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°02.349'N 5°24.478'E tijd: 09:07:36 UTC alti: 528 m Ontkoppelpunt pos.: 50°01.618'N 5°23.043'E = 232° 2.2 km van vertrek tijd: 09:10:36 UTC alti: 1052 m Landingspunt pos.: 50°02.297'N 5°24.380'E = 230° 0.2 km van vertrek tijd: 15:51:52 UTC alti: 537 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 06:44:16 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°00.308'N 5°22.872'E @ 09:52:06 UTC, 1165 m punt 1: 50°18.233'N 5°56.808'E @ 11:49:38 UTC, 1434 m punt 2: 50°26.728'N 6°07.276'E @ 12:01:24 UTC, 1238 m punt 3: 50°24.045'N 7°14.967'E @ 13:07:07 UTC, 1599 m punt 4: 50°16.714'N 6°35.416'E @ 13:56:06 UTC, 1284 m punt 5: 50°10.719'N 6°21.388'E @ 14:19:22 UTC, 744 m Finish: 50°01.774'N 5°24.124'E @ 15:50:27 UTC, 762 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 52.3 km 50° @ 26.7 km/h been 2: 20.1 km 38° @ 102.2 km/h been 3: 80.3 km 93° @ 73.3 km/h been 4: 48.9 km 254° @ 59.8 km/h been 5: 20.0 km 236° @ 51.7 km/h been 6: 70.3 km 257° @ 46.3 km/h Afgelegde afstand: 291.9 km Duur: 05:58:21 Gemiddelde snelheid: 48.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.2 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.1 km Starthoogte: 993.0 m Finishhoogte: 762.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 231 m Totale score afstand: 291.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°16.255'N 5°49.086'E = 48° 39.0 km van vertrek tijd: 11:45:33 UTC alti: 1663 m Finishpunt pos.: 50°17.050'N 6°41.077'E = 73° 95.2 km van vertrek tijd: 13:45:33 UTC alti: 1147 m Grootste afstand in 2 uur: 152.5 km Beste snelheid in 2 uur: 76.3 km/h Hoogteverlies: 516 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 288.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HUB 5 DEPART HUB 49°60.000'N 5°27.000'E punt 1: ROBERVILLE PONT 50°26.850'N 6°07.383'E 69.2 km 44° punt 2: BLANKENHEIM 50°27.967'N 6°41.833'E 40.8 km 87° punt 3: MARIA LAACH KLOS 50°24.150'N 7°15.133'E 40.1 km 100° finish: ST HUBERT GLD 50°02.150'N 5°24.250'E 138.1 km 253° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 1052 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 47.5 km Been 1: 74.6 km Been 2: 47.5 km Totaal: 169.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:10:36 UTC einde: 15:51:52 UTC duur: 06:41:16 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 604 m @ 11:13:20 UTC hoog punt: 2118 m @ 13:15:01 UTC hoogtewinst: 1514 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 09:52:06 bearing 147.2° Tweede punt: 13:07:02 bearing 104.8° Totale hoek: -42.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 6020 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||