10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef18-07-2024 -- Mattijs CUPPENS & KOEN PIERLET -- 1353,1 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: großrückerswalde en Bautzen opgeroepen, para niet actief.
IGC File gegevens: Scoring versie: 24.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 18/07/2024 Piloot: MATTIJS CUPPENS Zweefvliegtuig: D-2410 Toestel type: DUO DISCUS Klasse: DOUBLESEATER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a23 Logger file: 2024-07-18-LXV-A23-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:02:43 Duurvlucht : 05:58:40 Vrije vlucht : 317.3 km Fasttrack : 74.6 kmh Opgegeven proef: 303.1 km Hoogtewinst : 1219.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 51°16.261'N 14°30.745'E tijd: 10:15:13 UTC alti: 45 m Ontkoppelpunt pos.: 51°18.739'N 14°27.911'E = 324° 5.6 km van vertrek tijd: 10:19:16 UTC alti: 656 m Landingspunt pos.: 51°16.306'N 14°30.478'E = 285° 0.3 km van vertrek tijd: 16:17:56 UTC alti: 63 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 06:02:43 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°19.599'N 14°28.768'E @ 10:25:56 UTC, 1144 m punt 1: 50°47.289'N 13°45.561'E @ 11:34:27 UTC, 1285 m punt 2: 50°38.488'N 13°06.883'E @ 12:21:29 UTC, 1605 m punt 3: 50°59.743'N 14°15.045'E @ 13:57:58 UTC, 1453 m punt 4: 51°16.350'N 14°30.821'E @ 14:40:52 UTC, 983 m punt 5: 51°21.723'N 14°57.272'E @ 15:57:42 UTC, 1339 m Finish: 51°16.748'N 14°29.866'E @ 16:14:59 UTC, 319 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 78.3 km 220° @ 68.6 km/h been 2: 48.4 km 250° @ 61.7 km/h been 3: 89.2 km 63° @ 55.5 km/h been 4: 35.9 km 31° @ 50.2 km/h been 5: 32.3 km 72° @ 25.2 km/h been 6: 33.2 km 254° @ 115.1 km/h Afgelegde afstand: 317.3 km Duur: 05:49:03 Gemiddelde snelheid: 54.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.4 km Starthoogte: 599.0 m Finishhoogte: 319.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 280 m Totale score afstand: 317.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°59.407'N 14°01.733'E = 227° 46.1 km van vertrek tijd: 11:16:53 UTC alti: 1414 m Finishpunt pos.: 50°56.802'N 14°00.287'E = 225° 50.7 km van vertrek tijd: 13:16:53 UTC alti: 1092 m Grootste afstand in 2 uur: 149.1 km Beste snelheid in 2 uur: 74.6 km/h Hoogteverlies: 322 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 303.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: KLIX 51°16.420'N 14°30.390'E punt 1: GROSSRUECKERSWALDE 50°38.633'N 13°07.583'E 119.6 km 235° punt 2: ROTHENBURG/GOERLITZ 51°21.790'N 14°57.000'E 150.9 km 57° finish: KLIX 51°16.420'N 14°30.390'E 32.5 km 252° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: KLIX @ 10:33:28 UTC, 1027 m punt 1: GROSSRUECKERSWALDE @ 12:22:00 UTC, 1656 m : 119.6 km 66.1 km/h punt 2: ROTHENBURG/GOERLITZ @ 15:57:36 UTC, 1349 m : 150.9 km 42.0 km/h finish: KLIX @ 16:14:41 UTC, 351 m : 32.5 km 114.1 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 303.1 km Duur van de proef: 05:41:13 Gemiddelde snelheid: 53.3 km/h Start hoogte: 599 m Hoogte passeren start: 1027 m Hoogte passeren finish: 351 m Hoogteverlies over proef: 248 m Totale score afstand: 303.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 27.0 km Been 1: 17.2 km Been 2: 17.2 km Totaal: 61.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:19:16 UTC einde: 16:17:56 UTC duur: 05:58:40 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 599 m @ 10:19:46 UTC hoog punt: 1818 m @ 12:11:23 UTC hoogtewinst: 1219 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4114 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||