10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef19-07-2024 -- Martijn EERDEKENS -- 2355,1 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Wedstrijd luchtruim
IGC File gegevens: Scoring versie: 24.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 19/07/2024 Piloot: EERDEKENS MARTIJN Zweefvliegtuig: D-6651 Toestel type: LS 3 Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4sc Logger file: 2024-07-19-NAV-4SC-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:58:08 Duurvlucht : 05:52:44 Vrije vlucht : 570.5 km Fasttrack : 110.3 kmh Opgegeven proef: 131.0 km Driehoek : 106.5 km Hoogtewinst : 1202.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 51°42.178'N 17°50.465'E tijd: 09:16:46 UTC alti: 57 m Ontkoppelpunt pos.: 51°40.401'N 17°51.025'E = 169° 3.4 km van vertrek tijd: 09:22:10 UTC alti: 681 m Landingspunt pos.: 51°41.947'N 17°51.107'E = 120° 0.9 km van vertrek tijd: 15:14:54 UTC alti: 85 m Afstand take-off tot landing: 0.9 Totale vluchtduur: 05:58:08 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°41.821'N 17°58.892'E @ 09:32:04 UTC, 1327 m punt 1: 51°33.080'N 16°45.687'E @ 10:34:53 UTC, 1131 m punt 2: 51°40.987'N 16°01.252'E @ 11:05:27 UTC, 1271 m punt 3: 51°43.889'N 18°30.190'E @ 12:49:10 UTC, 1468 m punt 4: 51°41.110'N 17°56.214'E @ 13:09:29 UTC, 1519 m punt 5: 51°51.319'N 16°19.350'E @ 14:10:53 UTC, 1315 m Finish: 51°41.947'N 17°51.107'E @ 15:14:54 UTC, 85 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 86.0 km 260° @ 82.2 km/h been 2: 53.3 km 286° @ 104.7 km/h been 3: 171.7 km 87° @ 99.3 km/h been 4: 39.5 km 263° @ 116.6 km/h been 5: 113.0 km 280° @ 110.5 km/h been 6: 107.0 km 99° @ 100.3 km/h Afgelegde afstand: 570.5 km Duur: 05:42:50 Gemiddelde snelheid: 99.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 9.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.9 km Starthoogte: 681.0 m Finishhoogte: 85.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 596 m Totale score afstand: 570.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°44.574'N 17°43.906'E = 301° 8.8 km van vertrek tijd: 12:18:40 UTC alti: 1463 m Finishpunt pos.: 51°53.868'N 16°31.507'E = 284° 93.3 km van vertrek tijd: 14:18:40 UTC alti: 981 m Grootste afstand in 2 uur: 220.5 km Beste snelheid in 2 uur: 110.3 km/h Hoogteverlies: 482 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 641.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 248OCIAZ 51°42.083'N 17°55.450'E punt 1: 083KOZUC 51°44.117'N 15°35.767'E 160.9 km 272° punt 2: 152CHAJ 51°31.717'N 18°31.367'E 203.9 km 95° punt 3: 095LGIN 51°53.000'N 16°14.033'E 163.1 km 285° finish: 244HOME 51°42.083'N 17°50.783'E 113.1 km 100° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 248OCIAZ @ 09:48:40 UTC, 1446 m punt 1: 083KOZUC niet gerond afbreekpunt: 51°41.061'N 16°01.271'E @ 11:05:22 UTC, 1267 m : 131.0 km 102.5 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 131.0 km Duur van de proef: 01:16:42 Gemiddelde snelheid: 102.5 km/h Start hoogte: 681 m Hoogte passeren start: 1446 m Hoogte aan break-punt: 1267 m Hoogteverlies over proef: -586 m Totale score afstand: 131.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 29.8 km Been 1: 46.9 km Been 2: 29.8 km Totaal: 106.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:22:10 UTC einde: 15:14:54 UTC duur: 05:52:44 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 681 m @ 09:22:10 UTC hoog punt: 1883 m @ 14:42:06 UTC hoogtewinst: 1202 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4040 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||