10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-07-2024 -- Luc LAMMERANT -- 887,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 24.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 24/07/2024 Piloot: LUC LAMMERANT Zweefvliegtuig: D-KECA Toestel type: PIK 20E Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 75m Logger file: 2024-07-24-LXV-75M-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:05:38 Duurvlucht : 05:57:28 Vrije vlucht : 230.7 km Fasttrack : 50.4 kmh Driehoek : 132.9 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFGO Pont-s-Yonne BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°17.372'N 3°14.965'E tijd: 10:42:59 UTC alti: 0 m Ontkoppelpunt pos.: 48°17.717'N 3°16.604'E = 72° 2.1 km van vertrek tijd: 10:51:09 UTC alti: 851 m Landingspunt pos.: 48°17.389'N 3°14.929'E = 305° 0.1 km van vertrek tijd: 16:48:37 UTC alti: 22 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 06:05:38 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 7.8 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°17.793'N 3°17.279'E @ 10:52:11 UTC, 826 m punt 1: 47°53.676'N 2°47.097'E @ 11:58:31 UTC, 837 m punt 2: 48°00.135'N 3°00.036'E @ 12:25:51 UTC, 1069 m punt 3: 47°52.476'N 3°12.686'E @ 12:59:33 UTC, 914 m punt 4: 48°33.425'N 3°22.945'E @ 14:43:49 UTC, 1056 m punt 5: 48°20.506'N 3°06.363'E @ 15:24:53 UTC, 867 m Finish: 48°09.329'N 3°13.766'E @ 16:33:47 UTC, 1239 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 58.3 km 220° @ 52.8 km/h been 2: 20.1 km 53° @ 44.1 km/h been 3: 21.2 km 132° @ 37.8 km/h been 4: 76.9 km 9° @ 44.3 km/h been 5: 31.5 km 221° @ 46.0 km/h been 6: 22.7 km 156° @ 19.7 km/h Afgelegde afstand: 230.7 km Duur: 05:41:36 Gemiddelde snelheid: 40.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 15.0 km Starthoogte: 792.0 m Finishhoogte: 1239.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -447 m Totale score afstand: 230.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 47°56.831'N 3°15.595'E = 179° 38.1 km van vertrek tijd: 13:18:39 UTC alti: 919 m Finishpunt pos.: 48°18.095'N 3°10.454'E = 284° 5.7 km van vertrek tijd: 15:18:39 UTC alti: 1081 m Grootste afstand in 2 uur: 100.7 km Beste snelheid in 2 uur: 50.4 km/h Hoogteverlies: -162 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 402.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 203PONTYONNEAERO 48°17.433'N 3°15.050'E punt 1: 059CHATEAUNEUFLOIRE 47°52.083'N 2°13.633'E 89.6 km 239° punt 2: 054CARVANT 47°40.967'N 3°41.450'E 111.6 km 100° punt 3: 059CHATEAUNEUFLOIRE 47°52.083'N 2°13.633'E 111.6 km 281° finish: 203PONTYONNEAERO 48°17.433'N 3°15.050'E 89.6 km 58° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 203PONTYONNEAERO @ 10:53:29 UTC, 828 m punt 1: 059CHATEAUNEUFLOIRE niet gerond afbreekpunt: 47°53.758'N 2°47.030'E @ 11:58:25 UTC, 841 m : 47.8 km 44.2 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 47.8 km Duur van de proef: 01:04:56 Gemiddelde snelheid: 44.2 km/h Start hoogte: 792 m Hoogte passeren start: 828 m Hoogte aan break-punt: 841 m Hoogteverlies over proef: -49 m Totale score afstand: 47.8 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 37.2 km Been 1: 39.5 km Been 2: 56.2 km Totaal: 132.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:51:09 UTC einde: 16:48:37 UTC duur: 05:57:28 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 466 m @ 13:07:45 UTC hoog punt: 1381 m @ 15:06:07 UTC hoogtewinst: 915 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 11548 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||