10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-07-2024 -- Kobe DE GEEST -- 1562,4 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: EBGG sector 1&2 actief Nederland transponder 7000 en uitluiseren dutch mil kleine brogel uitgeluisterd en niet actief florennes uitgeluisterd en niet actief Golf 1 actief Brussel QNH 1026
IGC File gegevens: 304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 24.02 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/07/2024 Piloot: KOBE DE GEEST Zweefvliegtuig: D-7821 Toestel type: 206 HORNET Klasse: Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 40t Logger file: 2024-07-28-LXV-40T-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:52:21 Duurvlucht : 06:51:51 Vrije vlucht : 394.5 km Fasttrack : 73.6 kmh Driehoek : 340.7 km Charronde : 368.8° Hoogtewinst : 1384.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°45.016'N 3°51.559'E tijd: 09:37:35 UTC alti: -98 m Ontkoppelpunt pos.: 50°45.361'N 3°51.917'E = 33° 0.8 km van vertrek tijd: 09:38:05 UTC alti: 221 m Landingspunt pos.: 50°45.240'N 3°51.780'E = 32° 0.5 km van vertrek tijd: 16:29:56 UTC alti: -86 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 06:52:21 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°41.026'N 3°51.569'E @ 10:08:21 UTC, 756 m punt 1: 50°54.372'N 3°35.790'E @ 10:41:34 UTC, 820 m punt 2: 51°23.616'N 4°40.348'E @ 12:01:10 UTC, 669 m punt 3: 51°03.012'N 5°16.859'E @ 13:13:39 UTC, 1125 m punt 4: 50°17.564'N 4°53.191'E @ 14:47:14 UTC, 1411 m punt 5: 50°30.463'N 3°37.557'E @ 16:05:59 UTC, 1238 m Finish: 50°45.240'N 3°51.780'E @ 16:29:56 UTC, -86 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 30.9 km 323° @ 55.9 km/h been 2: 92.8 km 54° @ 69.9 km/h been 3: 57.2 km 132° @ 47.3 km/h been 4: 88.8 km 198° @ 56.9 km/h been 5: 92.8 km 285° @ 70.7 km/h been 6: 32.1 km 31° @ 80.5 km/h Afgelegde afstand: 394.5 km Duur: 06:21:35 Gemiddelde snelheid: 62.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 7.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km Starthoogte: 98.0 m Finishhoogte: -86.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 184 m Totale score afstand: 394.5 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°41.098'N 5°04.259'E = 94° 85.9 km van vertrek tijd: 14:10:38 UTC alti: 1247 m Finishpunt pos.: 50°35.244'N 3°36.669'E = 224° 25.2 km van vertrek tijd: 16:10:38 UTC alti: 949 m Grootste afstand in 2 uur: 147.3 km Beste snelheid in 2 uur: 73.6 km/h Hoogteverlies: 298 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 378.7 km NIET GELDIG Nul of te veel keerpunten volgens regels vertrek: TAKEOFF 0°00.000'N 0°00.000'E start: GERAARDSBERGEN O 50°45.333'N 3°51.833'E punt 1: AXEL 51°15.370'N 3°53.300'E 55.7 km 2° punt 2: BEERSE 51°19.150'N 4°47.917'E 63.9 km 83° punt 3: LUMMEN A2 E313 K 50°59.967'N 5°13.417'E 46.4 km 140° punt 4: IVOI PRV CLS 50°21.533'N 4°56.450'E 74.0 km 196° punt 5: MAUBEUGE GARE 50°16.333'N 3°58.000'E 70.1 km 262° punt 6: LEUZE-GARE 50°36.033'N 3°37.017'E 44.2 km 326° finish: GERAARDSBERGEN O 50°45.333'N 3°51.833'E 24.5 km 45° landing: LANDING 0°00.000'N 0°00.000'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 112.7 km Been 1: 96.9 km Been 2: 131.1 km Totaal: 340.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:38:05 UTC einde: 16:29:56 UTC duur: 06:51:51 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 98 m @ 09:39:40 UTC hoog punt: 1482 m @ 15:14:01 UTC hoogtewinst: 1384 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 10:08:21 bearing 241.4° Tweede punt: 16:28:53 bearing 250.2° Totale hoek: 368.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 35497 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||