10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-07-2024 -- Stefan BOVIN -- 1100,2 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: "Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt"
IGC File gegevens: Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 24/07/2024 Piloot: STEFAN BOVIN Zweefvliegtuig: OK-2274 Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6qz Logger file: 2024-07-24-LXV-6QZ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:04:57 Duurvlucht : 04:55:24 Vrije vlucht : 332.8 km Fasttrack : 78.9 kmh Opgegeven proef: 259.1 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFGO Pont-s-Yonne BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°17.351'N 3°15.000'E tijd: 11:12:52 UTC alti: -12 m Ontkoppelpunt pos.: 48°16.964'N 3°13.889'E = 242° 1.5 km van vertrek tijd: 11:17:03 UTC alti: 688 m Landingspunt pos.: 48°17.383'N 3°14.934'E = 306° 0.1 km van vertrek tijd: 16:17:49 UTC alti: 8 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 05:04:57 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 1.0 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 48°16.753'N 3°14.328'E @ 11:22:36 UTC, 923 m punt 1: 48°32.426'N 3°54.798'E @ 12:13:43 UTC, 1052 m punt 2: 49°12.566'N 4°09.458'E @ 13:31:55 UTC, 1287 m punt 3: 48°30.266'N 3°41.187'E @ 14:34:56 UTC, 1103 m punt 4: 48°10.511'N 3°07.224'E @ 15:21:59 UTC, 1255 m punt 5: 48°17.150'N 3°31.438'E @ 15:51:19 UTC, 1350 m Finish: 48°22.207'N 3°12.966'E @ 16:08:27 UTC, 766 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 57.8 km 59° @ 67.8 km/h been 2: 76.5 km 13° @ 58.7 km/h been 3: 85.7 km 204° @ 81.6 km/h been 4: 55.7 km 229° @ 71.0 km/h been 5: 32.4 km 67° @ 66.3 km/h been 6: 24.7 km 292° @ 86.4 km/h Afgelegde afstand: 332.8 km Duur: 04:45:51 Gemiddelde snelheid: 69.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 9.3 km Starthoogte: 934.0 m Finishhoogte: 766.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 168 m Totale score afstand: 332.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°55.205'N 4°00.423'E = 38° 89.7 km van vertrek tijd: 13:59:15 UTC alti: 1317 m Finishpunt pos.: 48°18.528'N 3°17.113'E = 50° 3.4 km van vertrek tijd: 15:59:15 UTC alti: 884 m Grootste afstand in 2 uur: 157.9 km Beste snelheid in 2 uur: 78.9 km/h Hoogteverlies: 433 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 504.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: PONT-SUR-YONNE 48°17.433'N 3°15.050'E punt 1: REIMS PRUNAY 49°12.517'N 4°09.400'E 121.9 km 33° punt 2: BRIARE 47°36.867'N 2°46.917'E 204.4 km 210° punt 3: TROYES 48°19.300'N 4°01.000'E 121.2 km 49° finish: PONT-SUR-YONNE 48°17.433'N 3°15.050'E 56.9 km 267° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: PONT-SUR-YONNE @ 11:24:09 UTC, 919 m punt 1: REIMS PRUNAY @ 13:32:03 UTC, 1277 m : 121.9 km 57.2 km/h punt 2: BRIARE niet gerond afbreekpunt: 48°10.462'N 3°07.310'E @ 15:21:54 UTC, 1262 m : 137.2 km 74.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 259.1 km Duur van de proef: 03:57:45 Gemiddelde snelheid: 65.4 km/h Start hoogte: 893 m Hoogte passeren start: 919 m Hoogte aan break-punt: 1262 m Hoogteverlies over proef: -369 m Totale score afstand: 259.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 26.4 km Been 1: 24.6 km Been 2: 36.9 km Totaal: 87.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:22:25 UTC einde: 16:17:49 UTC duur: 04:55:24 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 576 m @ 15:06:48 UTC hoog punt: 1448 m @ 15:49:21 UTC hoogtewinst: 872 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3186 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||