10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef16-07-2024 -- Nick FREMAU -- 2307,0 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 16/07/2024 Piloot: NICK FREMAU Zweefvliegtuig: PH-1080 Toestel type: LS 8 Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: nfn Logger file: 2024-07-16-LXV-NFN-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:57:56 Duurvlucht : 07:50:37 Vrije vlucht : 622.9 km Fasttrack : 111.2 kmh Driehoek : 170.6 km Hoogtewinst : 2170.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFMF Fayence BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 43°36.618'N 6°41.549'E tijd: 09:28:58 UTC alti: 207 m Ontkoppelpunt pos.: 43°42.328'N 6°39.786'E = 347° 10.8 km van vertrek tijd: 09:36:16 UTC alti: 1660 m Landingspunt pos.: 43°36.622'N 6°41.945'E = 89° 0.5 km van vertrek tijd: 17:26:54 UTC alti: 212 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 07:57:56 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 43°42.231'N 6°39.893'E @ 09:36:31 UTC, 1656 m punt 1: 44°53.465'N 6°52.171'E @ 11:59:11 UTC, 3750 m punt 2: 43°51.930'N 6°14.916'E @ 13:15:16 UTC, 2497 m punt 3: 45°00.087'N 6°18.054'E @ 15:07:16 UTC, 3485 m punt 4: 44°04.478'N 6°20.401'E @ 16:07:21 UTC, 2460 m punt 5: 44°25.680'N 6°24.094'E @ 16:35:08 UTC, 2719 m Finish: 43°36.106'N 6°47.004'E @ 17:19:16 UTC, 1202 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 132.9 km 7° @ 55.9 km/h been 2: 124.2 km 204° @ 98.0 km/h been 3: 126.3 km 2° @ 67.7 km/h been 4: 103.0 km 178° @ 102.9 km/h been 5: 39.6 km 7° @ 85.5 km/h been 6: 96.8 km 161° @ 131.6 km/h Afgelegde afstand: 622.9 km Duur: 07:42:45 Gemiddelde snelheid: 80.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 7.4 km Starthoogte: 1660.0 m Finishhoogte: 1202.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 458 m Totale score afstand: 622.9 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 44°49.693'N 6°19.654'E = 348° 138.4 km van vertrek tijd: 15:20:04 UTC alti: 3279 m Finishpunt pos.: 43°36.455'N 6°45.417'E = 93° 5.2 km van vertrek tijd: 17:20:04 UTC alti: 1107 m Grootste afstand in 2 uur: 222.4 km Beste snelheid in 2 uur: 111.2 km/h Hoogteverlies: 2172 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 413.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 008START POINT NW 32°08.283'S 148°08.217'E punt 1: 121HADDON RIG STRIP 31°27.959'S 147°53.735'E 77.9 km 343° punt 2: 178QUAMBONE X 30°55.660'S 147°52.491'E 59.7 km 358° punt 3: 021BARADINE ALA 30°57.309'S 149°05.504'E 116.3 km 92° punt 4: 192TOORAWENAH AF 31°26.545'S 148°53.914'E 57.1 km 199° finish: 000NARROMINE AF 32°10.793'S 148°15.371'E 101.9 km 216° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 1660 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 47.8 km Been 1: 75.1 km Been 2: 47.8 km Totaal: 170.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:36:16 UTC einde: 17:26:53 UTC duur: 07:50:37 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1624 m @ 09:37:17 UTC hoog punt: 3794 m @ 11:58:05 UTC hoogtewinst: 2170 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Aantal loggerpunten gereduceerd Rekentijd 5786 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||