10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef18-07-2024 -- Nick FREMAU -- 1787,8 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 18/07/2024 Piloot: NICK FREMAU Zweefvliegtuig: PH-1080 Toestel type: LS 8 Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: nfn Logger file: 2024-07-18-LXV-NFN-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:22:41 Duurvlucht : 06:15:25 Vrije vlucht : 482.7 km Fasttrack : 108.6 kmh Driehoek : 148.7 km Hoogtewinst : 2211.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFMF Fayence BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 43°36.617'N 6°41.547'E tijd: 10:38:12 UTC alti: 183 m Ontkoppelpunt pos.: 43°41.832'N 6°39.314'E = 343° 10.1 km van vertrek tijd: 10:45:27 UTC alti: 1692 m Landingspunt pos.: 43°36.629'N 6°41.983'E = 88° 0.6 km van vertrek tijd: 17:00:53 UTC alti: 187 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 06:22:41 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 43°41.832'N 6°39.314'E @ 10:45:27 UTC, 1692 m punt 1: 44°27.253'N 6°30.007'E @ 12:23:54 UTC, 2845 m punt 2: 44°26.358'N 6°46.569'E @ 12:38:10 UTC, 3193 m punt 3: 44°58.175'N 6°38.229'E @ 13:31:01 UTC, 3357 m punt 4: 43°49.511'N 6°19.079'E @ 15:07:04 UTC, 2362 m punt 5: 44°29.514'N 6°24.606'E @ 15:59:19 UTC, 2851 m Finish: 43°32.166'N 6°50.173'E @ 16:52:48 UTC, 1239 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 85.0 km 352° @ 51.8 km/h been 2: 22.0 km 94° @ 92.7 km/h been 3: 59.9 km 349° @ 68.1 km/h been 4: 129.7 km 191° @ 81.0 km/h been 5: 74.4 km 6° @ 85.5 km/h been 6: 111.6 km 162° @ 125.2 km/h Afgelegde afstand: 482.7 km Duur: 06:07:21 Gemiddelde snelheid: 78.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 14.2 km Starthoogte: 1692.0 m Finishhoogte: 1239.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 453 m Totale score afstand: 482.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 43°58.629'N 6°16.968'E = 321° 52.4 km van vertrek tijd: 14:57:35 UTC alti: 2783 m Finishpunt pos.: 43°36.493'N 6°41.591'E = 166° 0.2 km van vertrek tijd: 16:57:35 UTC alti: 690 m Grootste afstand in 2 uur: 217.2 km Beste snelheid in 2 uur: 108.6 km/h Hoogteverlies: 2093 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 413.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 008START POINT NW 32°08.283'S 148°08.217'E punt 1: 121HADDON RIG STRIP 31°27.959'S 147°53.735'E 77.9 km 343° punt 2: 178QUAMBONE X 30°55.660'S 147°52.491'E 59.7 km 358° punt 3: 021BARADINE ALA 30°57.309'S 149°05.504'E 116.3 km 92° punt 4: 192TOORAWENAH AF 31°26.545'S 148°53.914'E 57.1 km 199° finish: 000NARROMINE AF 32°10.793'S 148°15.371'E 101.9 km 216° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 1692 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 64.6 km Been 1: 42.4 km Been 2: 41.6 km Totaal: 148.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:45:27 UTC einde: 17:00:52 UTC duur: 06:15:25 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1595 m @ 10:50:56 UTC hoog punt: 3806 m @ 12:52:55 UTC hoogtewinst: 2211 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Aantal loggerpunten gereduceerd Rekentijd 7370 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||