10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-07-2024 -- Nick FREMAU -- 2078,1 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 20/07/2024 Piloot: NICK FREMAU Zweefvliegtuig: PH-1080 Toestel type: LS 8 Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: nfn Logger file: 2024-07-20-LXV-NFN-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 08:19:22 Duurvlucht : 08:12:10 Vrije vlucht : 561.1 km Fasttrack : 119.1 kmh Driehoek : 189.6 km Hoogtewinst : 2459.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFMF Fayence BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 43°36.618'N 6°41.549'E tijd: 09:25:09 UTC alti: 226 m Ontkoppelpunt pos.: 43°42.304'N 6°38.993'E = 342° 11.1 km van vertrek tijd: 09:32:20 UTC alti: 1721 m Landingspunt pos.: 43°36.632'N 6°41.966'E = 87° 0.6 km van vertrek tijd: 17:44:31 UTC alti: 241 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 08:19:22 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 43°42.202'N 6°39.073'E @ 09:32:32 UTC, 1714 m punt 1: 44°58.185'N 6°54.855'E @ 13:23:57 UTC, 3655 m punt 2: 44°00.351'N 6°21.607'E @ 14:36:05 UTC, 2797 m punt 3: 44°38.440'N 6°46.808'E @ 15:42:48 UTC, 3794 m punt 4: 44°05.351'N 6°20.664'E @ 16:18:23 UTC, 2901 m punt 5: 44°29.467'N 6°27.115'E @ 16:51:05 UTC, 3533 m Finish: 43°32.828'N 6°49.226'E @ 17:37:36 UTC, 1035 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 142.3 km 8° @ 36.9 km/h been 2: 115.8 km 202° @ 96.3 km/h been 3: 78.1 km 25° @ 70.2 km/h been 4: 70.4 km 210° @ 118.8 km/h been 5: 45.5 km 11° @ 83.4 km/h been 6: 109.0 km 164° @ 140.6 km/h Afgelegde afstand: 561.1 km Duur: 08:05:04 Gemiddelde snelheid: 69.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 12.5 km Starthoogte: 1721.0 m Finishhoogte: 1035.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 686 m Totale score afstand: 561.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 44°37.419'N 6°46.831'E = 4° 112.8 km van vertrek tijd: 15:42:01 UTC alti: 3819 m Finishpunt pos.: 43°37.104'N 6°43.170'E = 67° 2.4 km van vertrek tijd: 17:42:02 UTC alti: 667 m Grootste afstand in 2 uur: 238.2 km Beste snelheid in 2 uur: 119.1 km/h Hoogteverlies: 3152 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 413.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 008START POINT NW 32°08.283'S 148°08.217'E punt 1: 121HADDON RIG STRIP 31°27.959'S 147°53.735'E 77.9 km 343° punt 2: 178QUAMBONE X 30°55.660'S 147°52.491'E 59.7 km 358° punt 3: 021BARADINE ALA 30°57.309'S 149°05.504'E 116.3 km 92° punt 4: 192TOORAWENAH AF 31°26.545'S 148°53.914'E 57.1 km 199° finish: 000NARROMINE AF 32°10.793'S 148°15.371'E 101.9 km 216° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 1721 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 53.1 km Been 1: 53.1 km Been 2: 83.4 km Totaal: 189.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:32:20 UTC einde: 17:44:30 UTC duur: 08:12:10 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1700 m @ 09:32:47 UTC hoog punt: 4159 m @ 13:33:14 UTC hoogtewinst: 2459 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Aantal loggerpunten gereduceerd Rekentijd 6894 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||