10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef01-07-2024 -- Nick FREMAU -- 1000,0 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim vrijgeven door wedstrijdleiding
IGC File gegevens: Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 01/07/2024 Piloot: NICK FREMAU Zweefvliegtuig: PH-1080 Toestel type: LS 8 Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: nfn Logger file: 2024-07-01-LXV-NFN-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:00:35 Duurvlucht : 04:56:55 Vrije vlucht : 247.0 km Fasttrack : 74.7 kmh Driehoek : 117.3 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBSU St.Hubert BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°02.030'N 5°24.550'E tijd: 09:36:04 UTC alti: 562 m Ontkoppelpunt pos.: 50°04.081'N 5°22.934'E = 333° 4.3 km van vertrek tijd: 09:39:44 UTC alti: 1177 m Landingspunt pos.: 50°02.264'N 5°24.350'E = 331° 0.5 km van vertrek tijd: 14:36:39 UTC alti: 551 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 05:00:35 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°05.160'N 5°20.026'E @ 10:13:10 UTC, 1077 m punt 1: 50°01.221'N 6°09.731'E @ 11:42:06 UTC, 1284 m punt 2: 50°11.890'N 6°50.677'E @ 12:25:40 UTC, 1445 m punt 3: 50°02.888'N 6°05.582'E @ 13:08:53 UTC, 1170 m punt 4: 50°02.815'N 5°47.918'E @ 13:31:55 UTC, 1031 m punt 5: 49°50.061'N 5°27.103'E @ 13:59:29 UTC, 1020 m Finish: 50°02.264'N 5°24.350'E @ 14:36:39 UTC, 551 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 59.8 km 97° @ 40.3 km/h been 2: 52.7 km 68° @ 72.5 km/h been 3: 56.3 km 253° @ 78.1 km/h been 4: 21.1 km 270° @ 54.9 km/h been 5: 34.3 km 227° @ 74.7 km/h been 6: 22.9 km 352° @ 36.9 km/h Afgelegde afstand: 247.0 km Duur: 04:23:29 Gemiddelde snelheid: 56.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 7.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km Starthoogte: 856.0 m Finishhoogte: 551.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 305 m Totale score afstand: 247.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°04.250'N 5°31.480'E = 63° 9.2 km van vertrek tijd: 11:03:42 UTC alti: 1204 m Finishpunt pos.: 50°03.839'N 6°09.940'E = 86° 54.3 km van vertrek tijd: 13:03:42 UTC alti: 1144 m Grootste afstand in 2 uur: 149.5 km Beste snelheid in 2 uur: 74.7 km/h Hoogteverlies: 60 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 413.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 008START POINT NW 32°08.283'S 148°08.217'E punt 1: 121HADDON RIG STRIP 31°27.959'S 147°53.735'E 77.9 km 343° punt 2: 178QUAMBONE X 30°55.660'S 147°52.491'E 59.7 km 358° punt 3: 021BARADINE ALA 30°57.309'S 149°05.504'E 116.3 km 92° punt 4: 192TOORAWENAH AF 31°26.545'S 148°53.914'E 57.1 km 199° finish: 000NARROMINE AF 32°10.793'S 148°15.371'E 101.9 km 216° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 1177 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 43.9 km Been 1: 40.6 km Been 2: 32.8 km Totaal: 117.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:39:44 UTC einde: 14:36:39 UTC duur: 04:56:55 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 765 m @ 11:27:32 UTC hoog punt: 1597 m @ 12:26:38 UTC hoogtewinst: 832 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:22:59 bearing 114.1° Tweede punt: 13:59:25 bearing 149.6° Totale hoek: 35.5° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3503 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||