10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-07-2024 -- Nick FREMAU -- 976,9 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim vrijgeven door wedstrijdleiding
IGC File gegevens: Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 04/07/2024 Piloot: NICK FREMAU Zweefvliegtuig: PH-1080 Toestel type: LS 8 Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: nfn Logger file: 2024-07-04-LXV-NFN-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:02:11 Duurvlucht : 02:58:49 Vrije vlucht : 236.8 km Fasttrack : 93.5 kmh Driehoek : 124.9 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBSU St.Hubert BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°02.307'N 5°24.551'E tijd: 12:42:24 UTC alti: 628 m Ontkoppelpunt pos.: 50°02.017'N 5°21.512'E = 262° 3.7 km van vertrek tijd: 12:45:46 UTC alti: 1130 m Landingspunt pos.: 50°02.278'N 5°24.405'E = 253° 0.2 km van vertrek tijd: 15:44:35 UTC alti: 624 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 03:02:11 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°02.997'N 5°31.221'E @ 12:54:40 UTC, 1421 m punt 1: 50°04.105'N 5°11.076'E @ 13:27:32 UTC, 1708 m punt 2: 49°54.000'N 4°22.196'E @ 14:08:25 UTC, 1318 m punt 3: 49°55.052'N 4°43.704'E @ 14:19:13 UTC, 1430 m punt 4: 49°49.438'N 5°14.680'E @ 14:38:12 UTC, 1467 m punt 5: 50°01.123'N 4°46.227'E @ 15:17:51 UTC, 1221 m Finish: 50°02.161'N 5°25.163'E @ 15:43:47 UTC, 740 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 24.1 km 275° @ 44.0 km/h been 2: 61.4 km 252° @ 90.0 km/h been 3: 25.8 km 86° @ 143.5 km/h been 4: 38.5 km 106° @ 121.8 km/h been 5: 40.4 km 303° @ 61.1 km/h been 6: 46.5 km 87° @ 107.7 km/h Afgelegde afstand: 236.8 km Duur: 02:49:07 Gemiddelde snelheid: 84.0 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 8.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km Starthoogte: 1103.0 m Finishhoogte: 740.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 363 m Totale score afstand: 236.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°04.132'N 5°12.020'E = 283° 15.3 km van vertrek tijd: 13:27:00 UTC alti: 1697 m Finishpunt pos.: 50°03.366'N 5°02.495'E = 274° 26.4 km van vertrek tijd: 15:27:00 UTC alti: 972 m Grootste afstand in 2 uur: 187.1 km Beste snelheid in 2 uur: 93.5 km/h Hoogteverlies: 725 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 413.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 008START POINT NW 32°08.283'S 148°08.217'E punt 1: 121HADDON RIG STRIP 31°27.959'S 147°53.735'E 77.9 km 343° punt 2: 178QUAMBONE X 30°55.660'S 147°52.491'E 59.7 km 358° punt 3: 021BARADINE ALA 30°57.309'S 149°05.504'E 116.3 km 92° punt 4: 192TOORAWENAH AF 31°26.545'S 148°53.914'E 57.1 km 199° finish: 000NARROMINE AF 32°10.793'S 148°15.371'E 101.9 km 216° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 1130 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 35.0 km Been 1: 36.3 km Been 2: 53.7 km Totaal: 124.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:45:46 UTC einde: 15:44:35 UTC duur: 02:58:49 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1034 m @ 14:56:17 UTC hoog punt: 1688 m @ 15:10:12 UTC hoogtewinst: 654 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:54:45 bearing 141.8° Tweede punt: 14:08:24 bearing 184.2° Totale hoek: 42.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3326 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||