10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-08-2024 -- Dries VAN GESTEL -- 2534,5 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: 155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 03/08/2024 Piloot: DRIES VANGESTEL Zweefvliegtuig: DKHUY Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0 Logger file: 2024-08-03-LXV-AW0-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:07:54 Duurvlucht : 06:58:45 Vrije vlucht : 766.7 km Fasttrack : 128.6 kmh Driehoek : 162.7 km Hoogtewinst : 1623.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFMR Barcelonnette BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 44°23.213'N 6°36.830'E tijd: 09:57:29 UTC alti: 1108 m Ontkoppelpunt pos.: 44°25.337'N 6°40.090'E = 48° 5.8 km van vertrek tijd: 10:06:37 UTC alti: 2272 m Landingspunt pos.: 44°23.230'N 6°36.508'E = 274° 0.4 km van vertrek tijd: 17:05:23 UTC alti: 1118 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 07:07:54 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 44°27.248'N 6°41.900'E @ 10:19:57 UTC, 3328 m punt 1: 43°52.551'N 6°37.434'E @ 10:57:02 UTC, 2802 m punt 2: 45°06.533'N 6°37.581'E @ 12:01:00 UTC, 3327 m punt 3: 43°45.059'N 6°23.254'E @ 13:17:39 UTC, 2694 m punt 4: 45°06.469'N 6°37.597'E @ 14:34:52 UTC, 3427 m punt 5: 43°47.281'N 6°09.485'E @ 15:51:51 UTC, 2479 m Finish: 44°37.720'N 6°52.829'E @ 16:46:00 UTC, 3172 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 64.5 km 185° @ 104.4 km/h been 2: 137.0 km 0° @ 128.5 km/h been 3: 152.1 km 187° @ 119.0 km/h been 4: 152.0 km 7° @ 118.1 km/h been 5: 151.3 km 194° @ 117.9 km/h been 6: 109.8 km 31° @ 121.7 km/h Afgelegde afstand: 766.7 km Duur: 06:26:03 Gemiddelde snelheid: 119.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 34.2 km Starthoogte: 2241.0 m Finishhoogte: 3172.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -931 m Totale score afstand: 766.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 44°37.531'N 6°52.646'E = 38° 33.8 km van vertrek tijd: 11:36:48 UTC alti: 3580 m Finishpunt pos.: 44°08.001'N 6°39.683'E = 172° 28.4 km van vertrek tijd: 13:36:48 UTC alti: 2937 m Grootste afstand in 2 uur: 257.2 km Beste snelheid in 2 uur: 128.6 km/h Hoogteverlies: 643 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 518.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E punt 1: ZONHOVEN 51°00.728'N 5°22.287'E 51.6 km 147° punt 2: NOTTULN 51°54.400'N 7°24.330'E 172.9 km 54° punt 3: MERKSPLAS KOLONIE 51°21.344'N 4°49.656'E 188.7 km 252° punt 4: ZONHOVEN 51°00.728'N 5°22.287'E 53.9 km 135° finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 51.6 km 327° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 2272 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 45.6 km Been 1: 71.6 km Been 2: 45.6 km Totaal: 162.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:06:37 UTC einde: 17:05:22 UTC duur: 06:58:45 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 2241 m @ 10:06:53 UTC hoog punt: 3864 m @ 11:48:13 UTC hoogtewinst: 1623 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Aantal loggerpunten gereduceerd Rekentijd 10340 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||