10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef06-08-2024 -- Dries VAN GESTEL -- 2197,0 puntenDatabase gegevens:
Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt"
IGC File gegevens: 155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 06/08/2024 Piloot: DRIES VANGESTEL Zweefvliegtuig: DKHUY Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0 Logger file: 2024-08-06-LXV-AW0-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:08:29 Duurvlucht : 06:00:46 Vrije vlucht : 664.6 km Fasttrack : 137.1 kmh Driehoek : 175.7 km Hoogtewinst : 2224.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFMR Barcelonnette BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 44°23.216'N 6°36.822'E tijd: 12:10:16 UTC alti: 1094 m Ontkoppelpunt pos.: 44°25.116'N 6°38.693'E = 35° 4.3 km van vertrek tijd: 12:17:58 UTC alti: 1939 m Landingspunt pos.: 44°23.234'N 6°36.518'E = 275° 0.4 km van vertrek tijd: 18:18:45 UTC alti: 1094 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 06:08:29 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 44°15.135'N 6°29.930'E @ 12:40:26 UTC, 3043 m punt 1: 45°25.142'N 7°09.871'E @ 13:50:38 UTC, 3938 m punt 2: 43°46.954'N 6°09.762'E @ 15:24:05 UTC, 2247 m punt 3: 44°59.395'N 6°42.736'E @ 16:35:30 UTC, 3651 m punt 4: 44°12.435'N 6°26.357'E @ 17:19:54 UTC, 2938 m punt 5: 44°36.428'N 6°49.404'E @ 17:50:12 UTC, 3015 m Finish: 44°16.955'N 6°33.923'E @ 18:07:47 UTC, 2578 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 139.9 km 22° @ 119.6 km/h been 2: 198.5 km 204° @ 127.4 km/h been 3: 141.1 km 18° @ 118.6 km/h been 4: 89.6 km 194° @ 121.1 km/h been 5: 54.0 km 34° @ 106.8 km/h been 6: 41.5 km 210° @ 141.6 km/h Afgelegde afstand: 664.6 km Duur: 05:27:21 Gemiddelde snelheid: 121.8 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 17.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 12.2 km Starthoogte: 1919.0 m Finishhoogte: 2578.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -659 m Totale score afstand: 664.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 45°08.561'N 6°42.196'E = 5° 84.3 km van vertrek tijd: 14:15:01 UTC alti: 3289 m Finishpunt pos.: 44°46.924'N 6°37.645'E = 1° 43.9 km van vertrek tijd: 16:15:01 UTC alti: 2549 m Grootste afstand in 2 uur: 274.2 km Beste snelheid in 2 uur: 137.1 km/h Hoogteverlies: 740 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 518.7 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E punt 1: ZONHOVEN 51°00.728'N 5°22.287'E 51.6 km 147° punt 2: NOTTULN 51°54.400'N 7°24.330'E 172.9 km 54° punt 3: MERKSPLAS KOLONIE 51°21.344'N 4°49.656'E 188.7 km 252° punt 4: ZONHOVEN 51°00.728'N 5°22.287'E 53.9 km 135° finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 51.6 km 327° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 1939 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 49.2 km Been 1: 49.2 km Been 2: 77.3 km Totaal: 175.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:17:58 UTC einde: 18:18:44 UTC duur: 06:00:46 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 1919 m @ 12:18:11 UTC hoog punt: 4143 m @ 13:57:06 UTC hoogtewinst: 2224 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Aantal loggerpunten gereduceerd Rekentijd 7912 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||