10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-08-2024 -- Jozef KELL -- 1304,1 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Luchtruim egc
IGC File gegevens: Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/08/2024 Piloot: JEF KELL Zweefvliegtuig: D-3547 Toestel type: LS 8 15M Klasse: NKN Logger type: Naviter d.o.o. s/n: ccm Logger file: 2024-08-10-NAV-CCM-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:08:00 Duurvlucht : 05:03:40 Vrije vlucht : 352.1 km Fasttrack : 126.0 kmh Driehoek : 128.7 km Hoogtewinst : 1024.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 49°23.395'N 14°42.589'E tijd: 10:06:37 UTC alti: 351 m Ontkoppelpunt pos.: 49°25.504'N 14°41.721'E = 345° 4.0 km van vertrek tijd: 10:10:57 UTC alti: 1022 m Landingspunt pos.: 49°23.490'N 14°42.503'E = 329° 0.2 km van vertrek tijd: 15:14:37 UTC alti: 358 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 05:08:00 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 49°25.039'N 14°48.509'E @ 10:19:59 UTC, 1484 m punt 1: 49°25.207'N 13°45.368'E @ 11:35:59 UTC, 1541 m punt 2: 49°20.653'N 13°30.339'E @ 11:45:23 UTC, 986 m punt 3: 49°32.833'N 13°41.830'E @ 12:07:45 UTC, 1398 m punt 4: 49°17.984'N 15°40.535'E @ 13:07:12 UTC, 1206 m punt 5: 49°08.874'N 15°16.827'E @ 14:32:27 UTC, 1047 m Finish: 49°23.490'N 14°42.503'E @ 15:14:37 UTC, 358 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 76.4 km 271° @ 60.3 km/h been 2: 20.1 km 245° @ 128.0 km/h been 3: 26.5 km 31° @ 71.1 km/h been 4: 146.1 km 100° @ 147.5 km/h been 5: 33.4 km 240° @ 23.5 km/h been 6: 49.7 km 303° @ 70.7 km/h Afgelegde afstand: 352.1 km Duur: 04:54:38 Gemiddelde snelheid: 71.7 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 7.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.2 km Starthoogte: 974.0 m Finishhoogte: 358.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 616 m Totale score afstand: 352.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 49°24.826'N 14°31.428'E = 281° 13.8 km van vertrek tijd: 11:08:32 UTC alti: 1713 m Finishpunt pos.: 49°16.477'N 15°38.683'E = 100° 69.2 km van vertrek tijd: 13:08:32 UTC alti: 1022 m Grootste afstand in 2 uur: 252.0 km Beste snelheid in 2 uur: 126.0 km/h Hoogteverlies: 691 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 346.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 005SPRATIBOR 49°27.817'N 14°46.117'E punt 1: 351MLADICE 49°20.250'N 13°30.600'E 92.4 km 262° punt 2: 093CIZKOV 49°32.500'N 13°40.917'E 25.9 km 29° punt 3: 074BRTNICE 49°18.200'N 15°40.617'E 147.1 km 100° punt 4: 553TELC 49°10.917'N 15°27.850'E 20.5 km 229° finish: 001SPTABOR 49°23.650'N 14°42.167'E 60.2 km 293° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 005SPRATIBOR @ 14:21:40 UTC, 987 m punt 1: 351MLADICE niet gerond afbreekpunt: 49°23.490'N 14°42.503'E @ 15:14:37 UTC, 358 m : 5.2 km 5.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 5.2 km Duur van de proef: 00:52:57 Gemiddelde snelheid: 5.9 km/h Start hoogte: 899 m Hoogte passeren start: 987 m Hoogte aan break-punt: 358 m Hoogteverlies over proef: 541 m Totale score afstand: 5.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 56.6 km Been 1: 36.1 km Been 2: 36.1 km Totaal: 128.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:10:57 UTC einde: 15:14:37 UTC duur: 05:03:40 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 929 m @ 11:45:48 UTC hoog punt: 1953 m @ 12:35:58 UTC hoogtewinst: 1024 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3582 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||