10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef25-08-2024 -- Luc LAMMERANT -- 893,1 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Dutchmill XPDR 7000, Langen Info & XPDR 7000, Niederrhein & XPRD 6101
IGC File gegevens: Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 25/08/2024 Piloot: LUC LAMMERANT Zweefvliegtuig: D-KECA Toestel type: PIK 20E Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 75m Logger file: 2024-08-25-LXV-75M-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 500 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:09:41 Duurvlucht : 03:28:02 Vrije vlucht : 232.2 km Fasttrack : 79.1 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZW Zwartberg BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°01.013'N 5°31.670'E tijd: 10:25:57 UTC alti: 14 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.923'N 5°34.257'E = 124° 3.6 km van vertrek tijd: 10:33:23 UTC alti: 992 m Landingspunt pos.: 51°00.789'N 5°31.524'E = 202° 0.4 km van vertrek tijd: 14:35:38 UTC alti: 15 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 04:09:41 Motorgebruik aantal keren: 2 totale motortijd: 23.2 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°59.739'N 5°34.319'E @ 10:33:37 UTC, 987 m punt 1: 51°08.652'N 5°47.123'E @ 10:49:23 UTC, 938 m punt 2: 51°18.933'N 5°52.475'E @ 11:04:05 UTC, 777 m punt 3: 51°33.881'N 6°27.469'E @ 11:42:27 UTC, 1027 m punt 4: 51°42.469'N 7°04.762'E @ 12:12:17 UTC, 1331 m punt 5: 51°21.533'N 6°09.919'E @ 13:26:37 UTC, 926 m Finish: 51°20.520'N 5°52.330'E @ 13:54:17 UTC, 746 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 22.3 km 42° @ 84.8 km/h been 2: 20.1 km 18° @ 81.9 km/h been 3: 49.1 km 55° @ 76.8 km/h been 4: 45.9 km 69° @ 92.3 km/h been 5: 74.4 km 239° @ 60.0 km/h been 6: 20.5 km 265° @ 44.5 km/h Afgelegde afstand: 232.2 km Duur: 03:20:40 Gemiddelde snelheid: 69.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 43.5 km Starthoogte: 990.0 m Finishhoogte: 746.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 244 m Totale score afstand: 232.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°03.721'N 5°40.608'E = 64° 11.6 km van vertrek tijd: 10:41:43 UTC alti: 1023 m Finishpunt pos.: 51°32.898'N 6°42.414'E = 54° 101.3 km van vertrek tijd: 12:41:43 UTC alti: 1173 m Grootste afstand in 2 uur: 158.3 km Beste snelheid in 2 uur: 79.1 km/h Hoogteverlies: -150 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 506.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: ZWARTBERG-GENK 51°00.850'N 5°31.350'E punt 1: MEER GRNS 51°29.240'N 4°44.200'E 76.0 km 314° punt 2: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 72.8 km 142° punt 3: BORKEN HOXFELD 51°51.230'N 6°48.880'E 140.4 km 45° punt 4: WINTERSLAG TERRIL 50°59.200'N 5°28.700'E 134.0 km 224° punt 5: RETIE 51°16.120'N 5°05.120'E 41.7 km 319° finish: ZWARTBERG-GENK 51°00.850'N 5°31.350'E 41.7 km 133° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: NIET GEROND Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:00 Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h Start hoogte: 0 m Hoogte passeren start: 992 m Hoogte aan break-punt: 0 m Hoogteverlies over proef: 0 m Totale score afstand: 0.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:33:23 UTC einde: 14:01:25 UTC duur: 03:28:02 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 661 m @ 10:52:01 UTC hoog punt: 1453 m @ 12:46:51 UTC hoogtewinst: 792 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 10:33:47 bearing 81.8° Tweede punt: 11:42:27 bearing 61.0° Totale hoek: -20.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3703 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||