10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef25-08-2024 -- Stephane VANDER VEKEN -- 298,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt. Saint Ghislain para niet actief (geen NOTAM).
IGC File gegevens: 300 Geen declaratie van opgegeven proef Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 25/08/2024 Piloot: VANDER VEKEN S Zweefvliegtuig: F-CGUQ Toestel type: LS6 18W Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 2nn Logger file: 2024-08-25-LXV-2NN-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 01:41:43 Duurvlucht : 01:38:30 Vrije vlucht : 87.3 km Fasttrack : 47.5 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTY Maubray BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°31.827'N 3°30.127'E tijd: 12:13:34 UTC alti: -30 m Ontkoppelpunt pos.: 50°30.006'N 3°30.948'E = 164° 3.5 km van vertrek tijd: 12:16:47 UTC alti: 479 m Landingspunt pos.: 50°31.864'N 3°29.961'E = 289° 0.2 km van vertrek tijd: 13:55:17 UTC alti: -24 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 01:41:43 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5 Start : 50°32.400'N 3°33.853'E @ 12:40:22 UTC, 780 m punt 1: 50°23.934'N 3°44.988'E @ 13:04:59 UTC, 1218 m punt 2: 50°18.424'N 3°59.534'E @ 13:21:46 UTC, 1374 m punt 3: 50°28.399'N 3°47.075'E @ 13:36:28 UTC, 1015 m Finish: 50°31.815'N 3°28.324'E @ 13:52:37 UTC, 209 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.5 km 140° @ 49.9 km/h been 2: 20.1 km 121° @ 71.7 km/h been 3: 23.7 km 322° @ 96.6 km/h been 4: 23.1 km 286° @ 85.7 km/h Afgelegde afstand: 87.3 km Duur: 01:12:15 Gemiddelde snelheid: 72.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 2.1 km Starthoogte: 460.0 m Finishhoogte: 209.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 251 m Totale score afstand: 87.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°29.494'N 3°31.844'E = 155° 4.8 km van vertrek tijd: 12:31:07 UTC alti: 544 m Finishpunt pos.: 50°31.864'N 3°29.961'E = 289° 0.2 km van vertrek tijd: 13:55:17 UTC alti: -24 m Grootste afstand in 2 uur: 95.1 km Beste snelheid in 2 uur: 47.5 km/h Hoogteverlies: 568 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Geen proef opgegeven DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 27.6 km Been 1: 17.6 km Been 2: 17.6 km Totaal: 62.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:16:47 UTC einde: 13:55:17 UTC duur: 01:38:30 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 460 m @ 12:16:58 UTC hoog punt: 1374 m @ 13:21:45 UTC hoogtewinst: 914 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:21:48 bearing 207.9° Tweede punt: 13:52:33 bearing 240.3° Totale hoek: 32.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4700 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||