10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef08-08-2024 -- Danny DE WINTER -- 889,9 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt
IGC File gegevens: Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 08/08/2024 Piloot: DANNY DE WINTER Zweefvliegtuig: F CDRK Toestel type: KA 6 E Klasse: NKN Logger type: Naviter d.o.o. s/n: d4a Logger file: 2024-08-08-NAV-D4A-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:17:55 Duurvlucht : 04:15:14 Vrije vlucht : 189.1 km Fasttrack : 59.0 kmh Opgegeven proef: 128.3 km Hoogtewinst : 1138.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFQK Chalons Ecury BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°54.515'N 4°21.402'E tijd: 12:10:41 UTC alti: 50 m Ontkoppelpunt pos.: 48°53.859'N 4°22.041'E = 147° 1.4 km van vertrek tijd: 12:13:22 UTC alti: 515 m Landingspunt pos.: 48°54.082'N 4°20.895'E = 218° 1.0 km van vertrek tijd: 16:28:36 UTC alti: 57 m Afstand take-off tot landing: 1.0 Totale vluchtduur: 04:17:55 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 48°54.158'N 4°22.696'E @ 12:23:24 UTC, 1413 m punt 1: 49°03.261'N 3°56.224'E @ 13:04:29 UTC, 1215 m punt 2: 48°50.609'N 4°26.385'E @ 14:09:30 UTC, 1403 m punt 3: 49°00.585'N 4°03.578'E @ 14:47:50 UTC, 1418 m punt 4: 48°46.231'N 4°30.489'E @ 15:19:47 UTC, 1402 m Finish: 48°58.884'N 4°11.139'E @ 16:09:34 UTC, 1238 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 36.4 km 298° @ 53.2 km/h been 2: 43.7 km 122° @ 40.3 km/h been 3: 33.4 km 304° @ 52.3 km/h been 4: 42.3 km 129° @ 79.4 km/h been 5: 33.3 km 315° @ 40.1 km/h Afgelegde afstand: 189.1 km Duur: 03:46:10 Gemiddelde snelheid: 50.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 14.9 km Starthoogte: 488.0 m Finishhoogte: 1238.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -750 m Totale score afstand: 189.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 48°54.203'N 4°21.466'E = 172° 0.6 km van vertrek tijd: 14:18:28 UTC alti: 1455 m Finishpunt pos.: 48°53.524'N 4°23.090'E = 132° 2.8 km van vertrek tijd: 16:18:29 UTC alti: 634 m Grootste afstand in 2 uur: 118.1 km Beste snelheid in 2 uur: 59.0 km/h Hoogteverlies: 821 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 128.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: CHALONS ECUR GLD 48°54.333'N 4°21.167'E punt 1: EPERNAY 49°03.333'N 3°57.250'E 33.6 km 300° punt 2: TOGNY AUX BO UL 48°51.050'N 4°25.833'E 41.7 km 123° punt 3: EPERNAY PLIVOT 49°00.267'N 4°05.117'E 30.5 km 304° finish: CHALONS ECUR GLD 48°54.333'N 4°21.167'E 22.5 km 119° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: CHALONS ECUR GLD @ 12:24:05 UTC, 1370 m punt 1: EPERNAY @ 13:04:14 UTC, 1216 m : 33.6 km 50.2 km/h punt 2: TOGNY AUX BO UL @ 14:09:38 UTC, 1388 m : 41.7 km 38.2 km/h punt 3: EPERNAY PLIVOT @ 14:47:55 UTC, 1405 m : 30.5 km 47.8 km/h finish: CHALONS ECUR GLD @ 15:01:11 UTC, 727 m : 22.5 km 101.6 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 128.3 km Duur van de proef: 02:37:06 Gemiddelde snelheid: 49.0 km/h Start hoogte: 488 m Hoogte passeren start: 1370 m Hoogte passeren finish: 727 m Hoogteverlies over proef: -239 m Totale score afstand: 128.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:13:22 UTC einde: 16:28:36 UTC duur: 04:15:14 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 488 m @ 12:13:45 UTC hoog punt: 1626 m @ 14:42:34 UTC hoogtewinst: 1138 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3425 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||