10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-09-2024 -- Michiel VAN DEN BORNE & DIRK VAN DEN BORNE -- 1352,5 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: XPDR 7000 in NL, XPDR 6101 en 119,110 uitgeluisterd voor Niederrhein
IGC File gegevens: Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 14/09/2024 Piloot: MICHIEL VAN DEN BORNE Zweefvliegtuig: D-KFND Toestel type: CIRRUS STD. Klasse: CLUB Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: qgk Logger file: 2024-09-14-LXV-QGK-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:39:38 Duurvlucht : 05:38:53 Vrije vlucht : 378.7 km Fasttrack : 78.7 kmh Opgegeven proef: 282.0 km Hoogtewinst : 1002.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.877'N 4°58.250'E tijd: 09:58:47 UTC alti: 15 m Ontkoppelpunt pos.: 51°23.641'N 4°57.233'E = 250° 1.3 km van vertrek tijd: 09:59:32 UTC alti: 525 m Landingspunt pos.: 51°23.910'N 4°58.444'E = 75° 0.2 km van vertrek tijd: 15:38:25 UTC alti: 25 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 05:39:38 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°24.483'N 4°56.238'E @ 10:13:34 UTC, 633 m punt 1: 51°13.718'N 5°47.220'E @ 11:08:41 UTC, 835 m punt 2: 51°49.989'N 6°51.707'E @ 12:35:39 UTC, 1157 m punt 3: 51°13.555'N 5°21.361'E @ 14:28:27 UTC, 1428 m punt 4: 51°26.444'N 4°52.130'E @ 15:05:49 UTC, 1053 m punt 5: 51°14.772'N 5°05.770'E @ 15:21:12 UTC, 999 m Finish: 51°25.421'N 4°55.590'E @ 15:32:08 UTC, 450 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 62.5 km 108° @ 68.0 km/h been 2: 100.4 km 47° @ 69.3 km/h been 3: 124.4 km 238° @ 66.2 km/h been 4: 41.5 km 305° @ 66.7 km/h been 5: 26.8 km 144° @ 104.6 km/h been 6: 23.0 km 329° @ 126.3 km/h Afgelegde afstand: 378.7 km Duur: 05:18:34 Gemiddelde snelheid: 71.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.6 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 4.2 km Starthoogte: 448.0 m Finishhoogte: 450.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -2 m Totale score afstand: 378.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°24.104'N 6°12.742'E = 89° 86.4 km van vertrek tijd: 13:34:25 UTC alti: 1398 m Finishpunt pos.: 51°24.032'N 4°57.127'E = 282° 1.3 km van vertrek tijd: 15:34:25 UTC alti: 318 m Grootste afstand in 2 uur: 157.3 km Beste snelheid in 2 uur: 78.7 km/h Hoogteverlies: 1080 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 282.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE X JUNCTIO 51°23.567'N 4°56.279'E punt 1: BORKENAB A 51°49.795'N 6°50.939'E 141.0 km 69° finish: WEELDE X JUNCTIO 51°23.567'N 4°56.279'E 141.0 km 251° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDE X JUNCTIO @ 10:19:12 UTC, 835 m punt 1: BORKENAB A @ 12:36:25 UTC, 1274 m : 141.0 km 61.7 km/h finish: WEELDE X JUNCTIO @ 14:51:49 UTC, 693 m : 141.0 km 62.5 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 282.0 km Duur van de proef: 04:32:37 Gemiddelde snelheid: 62.1 km/h Start hoogte: 448 m Hoogte passeren start: 835 m Hoogte passeren finish: 693 m Hoogteverlies over proef: -245 m Totale score afstand: 282.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:59:32 UTC einde: 15:38:25 UTC duur: 05:38:53 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 448 m @ 10:00:29 UTC hoog punt: 1450 m @ 14:28:49 UTC hoogtewinst: 1002 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:21:31 bearing 68.1° Tweede punt: 15:05:51 bearing 23.9° Totale hoek: -44.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4842 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||