10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-09-2024 -- Tom SEGERS -- 745,4 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Door paradrop zone na contact Genk Radio 120.405 crossing approved.
IGC File gegevens: 300 Geen declaratie van opgegeven proef Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 14/09/2024 Piloot: TOM SEGERS Zweefvliegtuig: OO-ZEX Toestel type: ASTIR CS Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 98z Logger file: 2024-09-14-NAV-98Z-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:24:21 Duurvlucht : 04:23:41 Vrije vlucht : 173.3 km Fasttrack : 59.2 kmh Driehoek : 130.9 km Hoogtewinst : 1159.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.256'N 5°22.818'E tijd: 10:06:31 UTC alti: -125 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.203'N 5°22.040'E = 264° 0.9 km van vertrek tijd: 10:07:11 UTC alti: 211 m Landingspunt pos.: 50°58.243'N 5°22.579'E = 265° 0.3 km van vertrek tijd: 14:30:52 UTC alti: -119 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 04:24:21 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°52.892'N 5°19.288'E @ 10:24:13 UTC, 856 m punt 1: 51°18.035'N 5°02.975'E @ 11:58:17 UTC, 1012 m punt 2: 51°03.920'N 5°18.961'E @ 12:26:47 UTC, 1079 m punt 3: 50°49.542'N 5°15.520'E @ 12:54:36 UTC, 1061 m punt 4: 51°02.099'N 5°39.740'E @ 13:57:12 UTC, 1157 m Finish: 50°57.758'N 5°17.595'E @ 14:25:28 UTC, 381 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 50.4 km 338° @ 32.1 km/h been 2: 32.1 km 145° @ 67.6 km/h been 3: 27.0 km 189° @ 58.2 km/h been 4: 36.7 km 50° @ 35.2 km/h been 5: 27.1 km 253° @ 57.6 km/h Afgelegde afstand: 173.3 km Duur: 04:01:15 Gemiddelde snelheid: 43.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.2 km Starthoogte: 196.0 m Finishhoogte: 381.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -185 m Totale score afstand: 173.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°05.947'N 5°15.502'E = 329° 16.6 km van vertrek tijd: 11:27:43 UTC alti: 1164 m Finishpunt pos.: 51°01.700'N 5°35.683'E = 67° 16.4 km van vertrek tijd: 13:27:44 UTC alti: 739 m Grootste afstand in 2 uur: 118.5 km Beste snelheid in 2 uur: 59.2 km/h Hoogteverlies: 425 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Geen proef opgegeven DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 48.5 km Been 1: 36.6 km Been 2: 45.7 km Totaal: 130.9 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:07:11 UTC einde: 14:30:52 UTC duur: 04:23:41 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 196 m @ 10:07:49 UTC hoog punt: 1355 m @ 12:39:29 UTC hoogtewinst: 1159 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:58:17 bearing 41.4° Tweede punt: 12:54:38 bearing 98.5° Totale hoek: 57.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 2811 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||