10-10-2023 -- Seizoen 2024 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
30-07-2024 -- We ondervinden de laatste maanden regelmatig problemen met lange vluchten. Met een loggerinterval van 1 seconde loopt de bestandsgrootte op, en dit heeft ook gevolgen voor de verwerkingstijd door het algoritme. Voor dit soort proeven kan het tot 3 minuten of meer duren alvorens het resultaat berekend is.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef14-09-2024 -- Stephane VANDER VEKEN -- 795,3 puntenDatabase gegevens: Verklaring op erewoord betreffende luchtruimgebruik: Geen gereglementeerd luchtruim gebruikt.
IGC File gegevens: Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 14/09/2024 Piloot: VANDER VEKEN S Zweefvliegtuig: F-CGUQ Toestel type: LS 6-18 Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 2nn Logger file: 2024-09-14-LXV-2NN-01.IGC Motor detectie: ENL + MOP MOP sensor: ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:05:22 Duurvlucht : 03:02:50 Vrije vlucht : 209.8 km Fasttrack : 75.9 kmh Opgegeven proef: 186.1 km Driehoek : 196.5 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTY Maubray BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°31.828'N 3°30.129'E tijd: 12:04:13 UTC alti: -106 m Ontkoppelpunt pos.: 50°32.286'N 3°30.487'E = 26° 0.9 km van vertrek tijd: 12:06:45 UTC alti: 451 m Landingspunt pos.: 50°31.870'N 3°29.925'E = 288° 0.3 km van vertrek tijd: 15:09:35 UTC alti: -98 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 03:05:22 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°32.539'N 3°29.848'E @ 12:14:20 UTC, 847 m punt 1: 50°21.222'N 3°33.487'E @ 12:35:38 UTC, 840 m punt 2: 50°07.097'N 3°14.450'E @ 13:00:25 UTC, 1081 m punt 3: 50°18.268'N 4°01.916'E @ 13:47:18 UTC, 1132 m punt 4: 50°28.297'N 3°38.559'E @ 14:20:30 UTC, 936 m punt 5: 50°45.126'N 3°27.259'E @ 14:56:14 UTC, 1183 m Finish: 50°31.025'N 3°29.899'E @ 15:06:21 UTC, 218 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 21.4 km 168° @ 60.3 km/h been 2: 34.6 km 221° @ 83.8 km/h been 3: 60.1 km 70° @ 77.0 km/h been 4: 33.3 km 304° @ 60.3 km/h been 5: 33.9 km 337° @ 57.0 km/h been 6: 26.3 km 173° @ 156.1 km/h Afgelegde afstand: 209.8 km Duur: 02:52:01 Gemiddelde snelheid: 73.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.4 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.5 km Starthoogte: 404.0 m Finishhoogte: 218.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 186 m Totale score afstand: 209.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°27.920'N 3°37.357'E = 130° 11.2 km van vertrek tijd: 12:28:19 UTC alti: 928 m Finishpunt pos.: 50°33.226'N 3°34.134'E = 61° 5.4 km van vertrek tijd: 14:28:19 UTC alti: 757 m Grootste afstand in 2 uur: 151.9 km Beste snelheid in 2 uur: 75.9 km/h Hoogteverlies: 171 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 189.1 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: EBTY29 50°31.850'N 3°30.183'E punt 1: CAMBRAI NIER 50°08.533'N 3°15.900'E 46.4 km 201° punt 2: MAUBEUGE ELE 50°18.533'N 4°01.867'E 57.7 km 71° punt 3: AMOUGIES 50°44.417'N 3°29.233'E 61.6 km 321° finish: EBTY29 50°31.850'N 3°30.183'E 23.3 km 177° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: EBTY29 @ 12:16:50 UTC, 976 m punt 1: CAMBRAI NIER @ 12:57:55 UTC, 894 m : 45.9 km 67.1 km/h punt 2: MAUBEUGE ELE @ 13:47:06 UTC, 1137 m : 56.7 km 69.2 km/h punt 3: AMOUGIES @ 14:49:52 UTC, 680 m : 60.6 km 57.9 km/h finish: EBTY29 @ 15:05:32 UTC, 226 m : 22.8 km 87.4 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 186.1 km Duur van de proef: 02:48:42 Gemiddelde snelheid: 66.2 km/h Start hoogte: 404 m Hoogte passeren start: 976 m Hoogte passeren finish: 226 m Hoogteverlies over proef: 178 m Totale score afstand: 186.1 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 59.9 km Been 1: 64.4 km Been 2: 72.1 km Totaal: 196.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:06:45 UTC einde: 15:09:35 UTC duur: 03:02:50 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 404 m @ 12:07:30 UTC hoog punt: 1240 m @ 14:32:54 UTC hoogtewinst: 836 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 13:44:04 bearing 205.7° Tweede punt: 14:56:14 bearing 257.5° Totale hoek: 51.8° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4898 Deze proef wissen uit de database Klik hier om uw opmerkingen bij deze proef aan de jury te sturen... | |||||||||||||||||||||